لیست مازاد یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ لیست مازاد یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس موفق شد با اعتماد به یحیی گل‌محمدی و حفظ او با وجود ناکامی دز فصل گذشته، به هر ۳ جام فوتبال ایران در فصل جاری دست یابد. گرچه صحبت‌هایی در خصوص جدایی گل‌محمدی شنیده می شود، اما او لیست خروجی‌های تیمش را هفته قبل به درویش داده و به نظر می رسد اگه اتفاق خاصی رخ ندهد باز هم در پرسپولیس خواهدماند. گل‌محمدی گرچه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما با توجه به پیشنهاد یک تیم اماراتی و گل‌گهر شنیده می شد که شاید پرسپولیس را ترک کند.

در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی نفر اول سیامک نعمتی است که حتی نیم‌فصل سال قبل هم صحبت‌هایی در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس به گوش رسید‌. به جز سیامک که افت چشمگیری کرده و جدا خواهدشد، کمال کامیابی نیای ۳۵ ساله هم دیگر در تفکرات یحیی جایی ندارد.

هافبک دفاعی باسابقه پرسپولیس از فصلی که با درگذشت هادی نوروزی و نایب قهرمانی تراژیک برانکو همراه بود، لباس پرسپولیس را برتن می کند و این ۳گانه باشکوه، نقطه پایانی بر حضور ۸ ساله‌اش در پرسپولیس است.

به جز این ۲ نفر، باید احمد گوهری را دیگر جداشده پرسپولیس در تابستان دانست. گل‌محمدی به باشگاه اعلام کرده علاقه‌ای به حفظ این بازیکن ندارد و ترجیح می‌دهد لیست بالای ۲۳ سالش خالی شود تا بتواند بازیکنان مدنظرش را به تیم اضافه کند.

پریرا، دیاباته و مهدی عبدی نیز ۳ بازیکن دیگری هستند که یحیی گل‌محمدی آنها را نمی‌خواهد. پریرا که قرار بود جانشین لوکادیا شود، ضعیف عمل کرد و در بازی با سپاهان هم با اخراج بدموقع، تیمش را به دردسر بزرگی گرفتار کرد. شیخ هم که عملا فصل را با مصدومیت آغاز کرد و با مصدومیت هم به پایان رساند و کمک خاصی به پرسپولیس نکرد. عبدی نیز دیگر حتی سایه‌ای از گذشته خوبش به همراه ندارد و قدر فرصت هایی که یحیی به وی داد را ندانست تا به سمت در خروجی باشگاه هدایت شود.

دیگر بازیکنی که احتمالا یحیی گل‌محمدی قیدش را بزند، وحدت هنانوف است. دفاع راست تاجیک پرسپولیس بر خلاف فصل نخست حضورش بد عمل نکرد، اما دیگر یحیی گل‌محمدی نظری روی او ندارد و باید به زودی به منوچهر، دیگر بازیکن سابق تاجیک پرسپولیس بپیوندد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید