خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت / سورپرایز ویژه رئیسی؛ در این سایت ثبت نام کنید / این افراد بزودی سهامدار می شوند

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت / سورپرایز ویژه رئیسی؛ در این سایت ثبت نام کنید / این افراد بزودی سهامدار می شوند

آقای سید احسان خاندوزی گفت: مسئله تخصص سهام عدالت به خانواده های تحت پوشش نهاد های حمایتی، کمیته امداد و بهزیستی اواخر سال گذشته مصوب شد، اما به جهت اینکه سهام لازم در اختیار قرار نگرفت به امسال موکول شد.

او افزود: مجلس شورای اسلامی مصوب کرد که (اعطای سهام عدالت)در قانون بودجه ۱۴۰۲ همچنان ادامه پیدا کند، ما امیدوار هستیم که آیین نامه اجرا شدن قانون بودجه ۱۴۰۲ در خصوص افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی نسبت به سهام عدالت به زودی مصوب شود و بعد از آن سهامی که به هر خانواده اختصاص داده خواهد شد، اطلاع رسانی می شود.

احسان خاندوزی در ادامه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت از ابتدای شروع کار خود در ظرفیت‌هایی که می‌توان به شکل قانونی از رمزارزها برای کمک به شرایط تجاری کشور استفاده کرد اصرار داشت، عنوان کرد: در این راستا یک متن خوبی با همکاری سایر نهادها از جمله بانک مرکزی و وزارت نیرو تهیه و ارسال شد، این متن در نوبت تصویب هیات دولت قرار دارد، بعد از تصویب آن می‌توان یک گام جدید را در عرصه استفاده از رمزارزها. یکی از محورهایی که در برنامه هفتم مورد نظر دولت و مجلس است، تعیین تکلیف رمزارزها است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالان بازار سرمایه در عمل در طول یک سال و نیم گذشته مشاهده کرده‌اند توافق خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد، گفت: بازار سرمایه یکی از ظرفیت‌های اساسی نظام مالی کشور است. زمانی که دولت شروع به کار کرد حدود ۷۶۰ نهاد مالی فعال بود امرز بیش از ۹۳۰ نهاد مالی فعال هستند. در یکی از شفاف‌ترین دوره‌های بازار سرمایه یکی از مطالبات جدی فعالان اقتصادی پیش‌بینی پذیر بودن، عدم تغییر مکرر مقررات و آیین‌نامه‌های فعالیت‌های تولیدی است که چشم انداز سوداپری صنایع بورسی را در کشور تضمین کند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: امیدواریم با همکاری مجلس با نگاه بلندمدت به مصوبات در حوزه شاخص‌های کلیدی قیمتی در صنایع کلیدی کشور و دور شدن از قیمت‌گذاری‌های غیرکارشناسی که موجب افت چشم انداز سوداوری صنایع بزرگ کشور می‌شود اخبار خوبی برای سال جاری داشته باشیم.

وزیر اقتصاد در ادامه با بیان اینکه در حوزه مبادلات مالی، بانکی و تسویه‌های بین‌المللی و مسایل ارزی با شرکای راهبردی کشور درحوزه کشورهای استراتژکی همسو و همسایه که مورد تاکید رئیس جمهور هم است به توافقات خوبی رسیده‌ایم، عنوان کرد: این توافقات در برخی مقاطع به عمل و اجرا رسیده است، از جمله پیامرسان‌های کشور و شبکه های تسویه، اما به جهت ملاحظات تحریمی، کشورهای طرف مبادله از ایران خواسته‌اند جزییات را افشا نکند تا بتوان در شرایط امن تری به این مسیر ادامه دهیم از جمله توافقات پیوند دادن بخش خصوصی کشورها باهم است.

باشگاه خبرنگاران

اخباراقتصاد
پربازدیدسهام عدالت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید