غایب بزرگ لیست جدید امیر قلعه‌نویی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ غایب بزرگ لیست جدید امیر قلعه‌نویی

طرفداری نوشت: نام ستاره سابق پرسپولیس در بین بازیکنان دعوت شده به مینی کمپ تیم ملی دیده نمی‌شود.

بر اساس اعلام امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، ۲۴ بازیکن به مینی کمپ تیم ملی دعوت شدند که بین این ۲۴ نفر نامی از احمد نوراللهی دیده نمی‌شود. در این بین پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که نوراللهی درگیر بهبود مصدومیتی چند ماهی است که او را آزار می‌داد و به همین دلیل است که ستاره شباب الاهلی در تورنمنت کافا تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

احمد نوراللهی که دومین فصل حضور در الاهلی را پشت سر گذاشته و حالا بازیکنی است که سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم دارد، حالا با اتمام قراردادش و جدایی ژاردیم از این تیم و پیوستن احتمالی‌اش به الریان، شایعه حضورش در الریان به گوش می‌رسد.

به تمام این‌ها اضافه کنید که طی ماه‌های گذشته بحث بازگشت نوراللهی به پرسپولیس هم مطرح بود اما وقتی این هافبک ۳۰ ساله پیشنهادهای چشمگیر مالی از سوی باشگاه‌های قطری و اماراتی دارد، بعید است تن به بازی در لیگ ایران با شرایط این روزهای پرداخت‌های ریالی و سقف قرارداد بدهد. همین مسأله به همراه کم‌حاشیه‌ بودن و تلاش چشمگیر این بازیکن برای موفقیت تیمش باعث شده تا هم پرسپولیس به دنبال بازگرداندن او باشد و هم باشگاه‌های بزرگ حوزه خلیج‌فارس از لیگ‌های عربستان و امارات گرفته تا قطر و بقیه کشورها، خواهان جذب او باشند و برای انتقال او نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

از این رو باید دید درنهایت احمد نورالهی برای فصل آینده در کدام باشگاه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید