علت جدایی تتلو و سحر قریشی فاش شد! / تتلو مرد نیست+ جزئیات

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ علت جدایی تتلو و سحر قریشی فاش شد! / تتلو مرد نیست+ جزئیات

علت جدایی سحر قریشی و امیر تتلو فاش شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته به طوری که می‌توان آن را جنجالی ترین طلاق ایران نامید!

امیر تتلو با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد.

پیشتر عکس منتشر شده از استوری صفحه اینستاگرام خانم بازیگر ماجرای دعوای تتلو و سحر قریشی و طلاق و جدایی سحر قریشی از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

علت جدایی جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو

عکس جنجالی سحر قریشی با تتوهای روی صورتش

بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از جدایی و پایان رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شد خانم بازیگر سابق سینمای ایران را تنبیه کرده و جدایی از سحر قریشی به دلیل رفتارهای زشت او بوده است.

پیام تتلو درباره جدایی و قطع رابطه‌اش با سحر قریشی و همچنین پیام مربوط به تایید مجرد شدن دوباره تتلو و قطع رابطه با سحر قریشی را در ادامه مشاهده کنید (برای اندازه واقعی روی هر عکس کلیک کنید):

امیر حسین مقصودلو که با نام امیر تتلو شناخته می‌شود، متولد 30 شهریور 1366 بوده و خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال 1390 بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

سحر قریشی به تازگی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با تتلو وارد رابطه شده است، گفت:

مسیر من رو انتخاب کردم من همیشه عاشقم. انسان جایزالخطاس گاهی میشود از راه کج به مقصد رسید متوجه شو که ببین من چی میگم.

علت جدایی امیر تتلو از سحر قریشی و عصبانیت تتلو از وی

سحر قریشی بازیگر زن سابق سینمای ایران یکی از حاشیه‌سازترین چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. از شایعه رابطه وی با مهدی طارمی گرفته تا ازدواج با امیر تتلو و به فاصله کمی از آن دعوا با تتلو و طلاق از این خواننده ساکن در ترکیه!

حال نیز شایعاتی مبنی بر رابطه سحر قریشی با یک شیخ عرب به گوش می‌رسد که برخی از کاربران این شیخ عرب را شاهزاده عربستان بن سلمان می‌دانند!

سحر قریشی سال هاست یکی از جنجالی ترین چهره های اینستاگرام بوده و چه با اخبار پرحاشیه مختلف و چه تصاویر جنجال برانگیز، همواره سعی کرده در دید مخاطبین قرار بگیرد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید