آغاز مذاکرات استقلال با چند سرمربی کارنامه‌دار

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ آغاز مذاکرات استقلال با چند سرمربی کارنامه‌دار

پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، تلاش‌های مدیریت آبی‌ها برای انتخاب یک جانشین مناسب آغاز شده و آنها علاوه بر صحبت با چند گزینه خارجی، سرمربیان ایرانی را نیز مدنظر دارند و به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم برای معرفی سرمربی فصل بعد هستند.
در روزهای اخیر، اسامی متعددی در فضای مجازی مطرح و از آنها به عنوان گزینه‌های سرمربیگری استقلال یاد شده است. مسئله‌ای که حالا از سوی مدیریت باشگاه تکذیب و از تلاش برای انتخاب یک سرمربی کارنامه‌دار خبر داده شده است.

در متن اطلاعیه‌ای که توسط رسانه رسمی استقلال منتشر شده، ابتدا صحبت‌هایی به نقل از حجت کریمی منتشر شده که در زیر می‌خوانیم: 
* منافع باشگاه و هواداران خط قرمز من است 
تا آخرین لحظه‌ای که افتخار خدمتگزاری در باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال را داشته باشم، منافع باشگاه و خواسته‌‌های هواداران، خط قرمز و اولویت کاری من است. حتی یک لحظه را هم از دست نمی‌دهم و اجازه نمی‌دهم کوچک‌ترین خدشه‌ای به منافع باشگاه وارد شود تا راه برای نفرات بعدی و آیندگان هموار باشد.

* بلافاصله برنامه‌ریزی برای انتخاب بهترین مربی آغاز شد 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: 
همچنین ارائه برخی توضیحات در خصوص انتخاب سرمربی جدید ضروری است:
مدیریت باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید، کلیه جوانب و شرایط را در نظر می‌گیرد. پس از این که ریکاردو ساپینتو روز گذشته اعلام کرد قصد ادامه حضور در استقلال را ندارد، بلافاصله برنامه‌ریزی برای انتخاب بهترین سرمربی با توجه به شرایط موجود آغاز شد.
* در 2 ماه، پرونده کلیه مطالبات خارجی بسته شد 
سرپرست مدیرعاملی باشگاه، در حدود ۲ ماه حضور خود در این مسئولیت، پرونده کلیه مطالبات خارجی را بست تا استقلال از بابت این شکایت‌های قدیمی، نگرانی‌ای برای آینده نداشته باشد. همین دغدغه، برای انتخاب کادر‌ فنی جدید نیز وجود دارد تا انتظارات به حق هواداران برآورده و بهترین تیم برای فصل جدید بسته شود.
* گمانه‌زنی‌های فضای مجازی با واقعیت فاصله دارد
گمانه‌زنی‌های بسیاری در فضای مجازی مطرح شده که با واقعیت بسیار فاصله دارد. درخواست ما از رسانه‌های رسمی و هواداری این است که ذهنیت و حدس و گمان خود را به عنوان خبر قطعی منتشر نکنند زیرا هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند.
* مذاکرات با چندین مربی کارنامه‌دار آغاز شده است 
سرپرست مدیرعاملی باشگاه از روز گذشته مذاکرات اولیه را با چند مربی با کارنامه و موجه آغاز کرده و با در نظر گرفتن جمیع جهات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین مربی انتخاب خواهد شد. باشگاه استقلال از تک تک دقایق استفاده می‌کند تا هرچه زودتر، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهد زیرا به اهمیت سرعت و دقت برای انتخاب کادر‌ فنی، واقف هستیم.
* فقط به اخبار رسمی توجه کنید 
از اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی نیز درخواست می‌کنیم فقط به اخبار رسمی توجه کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز، پروسه انتخاب سرمربی را به نتیجه برساند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید