تیراندازی به نشست اصلاح‌ طلبان| در گچساران چه خبر است؟

بدون دیدگاه
 

تیراندازی به نشست اصلاح‌ طلبان| در گچساران چه خبر است؟
تعدادی از فعالان مجازی و اهالی رسانه اصلاح طلب در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرد یا افراد نامعلومی با شلیک اسلحه ساچمه‌ای مصدوم شدند.
حوالی ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه، ۱۱ نفر از فعالان مجازی و رسانه‌ای اصلاح طلب در شهرستان گچساران توسط فرد یا افراد ناملعومی مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفتند.
این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.
ضعیم موسوی و میلاد محمدی در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان، عباس الهی در بیمارستان شرکت نفت و میثم سینا بصورت سرپایی در همان ساعات اولیه در بیمارستان شهید رجایی معالجه و مرخص شد، اما همچنان ساچمه در شانه دارد.

عباس عبدی، مهرداد علی پور، ایمان قاسمی، مهدی رمضانی و فربد یوسفی از دیگر فعالان مجازی و رسانه‌ای بوده‌اند که در کنار مصدومان این حادثه و در نشست دوستانه‌شان حضور داشته‌اند.

نیروی انتظامی گچساران به مردم این شهرستان و این فعالان قول داده که این فرد یا افراد ناشناس بزودی شناسایی و بازداشت شوند.

“علیرضا کفایی” فعال سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی با اظهار تاسف از این اتفاق نوشت: باید این فعل خطرناک قبل از آنکه رو به گسترش برود را متوقف کرد.

او در این یادداشت از نهاد‌های امنیتی و انتظامی گچساران خواسته است تا هرچه سریعتر وارد عمل شوند و مقصر را شناسایی و معرفی کنند.

این فعال سیاسی از ملاقات خود با میلاد (اردشیر) محمدی فعال رسانه‌ای و مجازی اصلاح طلب که ۱۵ ساچمه از این شلیک را در بدن دارد هم خبرداده و نوشته است: در عیادت از آقای محمدی ضمن اینکه از حال او خبردار شدم، اما از تیراندازی بسوی وی عمیقا نگران شدم، فعلا در بیمارستان بستری و زیر نظر پزشک است، حال عمومی وی رو به بهبودی است و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کامل خود را یافته و فرد یا افراد خاطی هم مشخص شوند.

شهرستان گچساران از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: رویداد 24

اخبارجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید