پیوس: کمیته فنی با اسکوچیچ مشکل شخصی دارد؛ اخراج او از فاجعه ویلموتس بزرگ‌تر است

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، چند روزی است که تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال به یکی از مسائل مهم ورزش کشور  تبدیل شده است. پس از اینکه کمیته فنی فدراسیون، رای به تغییر سرمربی تیم ملی داد، مسئولان فدراسیون در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲، جستجوی خود را برای سپردن سکان هدایت تیم ملی به فردی دیگر، آغاز کردند.

فرشاد پیوس روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ با اشاره به بحث تغییر سرمربی تیم ملی اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی در فدراسیون رخ می‌دهد. از چه زمانی کمیته فنی در فوتبال ما معنی پیدا کرده و کار می‌کند که الان بخواهد در مورد تیم ملی تصمیم‌گیری کند؟! 

وی افزود: مسئولان فدراسیون به تعدادی از افراد فقط برای اینکه بیکار نباشند پستی داده اما حالا همان افراد می‌آیند و در حساس‌ترین شرایط برای تیم ملی تصمیم می‌گیرند. 

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: قطعا کسانی که رای به تغییر سرمربی تیم ملی دادند، مشکل شخصی با اسکوچیچ داشتند. آقایان بگویند که واقعا روی چه منطقی رای به تغییر سرمربی تیم ملی دادند؟  اسکوچیچ در شرایطی که تیم ملی با یک مساوی حذف می‌شد، هدایت تیم ملی را به عهده گرفت و بهترین نتایج را هم کسب کرد. آن زمان این آقایان کمیته فنی کجا بودند که بخواهند نظر بدهند و تحسین کنند.

پیوس: کمیته فنی با اسکوچیچ مشکل شخصی دارد؛ اخراج او از فاجعه ویلموتس بزرگ‌تر است

پیوس اضافه کرد: وقتی آمار اسکوچیچ را نگاه کنید، متوجه می‌شوید که او بهترین نتایج را گرفته است. معیار سنجش یک مربی، نتایج او است. اسکوچیچ در ۱۸ بازی سرمربی تیم ملی بوده که ۱۵ بازی را برده و ما را به آسان‌ترین شکل ممکن به جام جهانی رسانده است. آن دو بازی هم که واگذار کردیم تشریفاتی و دوستانه بوده است. واقعا بیایند و بگویند که با چه منطقی علیه این آمار ایستاده‌اند.

وی گفت: با راهیابی تیم ملی به جام جهانی نشاط به جامعه بازگشت و مردم به این تیم امیدوار بودند. متاسفانه با شرایطی که آقایان به وجود آوردند، شرایط را از این رو به آن رو کردند و دیگر همه نسبت به تیم ملی ناامید شده‌اند.

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: پیش از این فاجعه‌ای رقم زدند به اسم فاجعه ویلموتس؛ یک مربی گرانقیمت را آوردند و ضعیف‌ترین نتایج تاریخ ایران رقم خورد. بعد هم آن مربی رفت و چند ۱۰میلیون یورو بدهی روی دست فدراسیون گذاشت. اسکوچیچ این شرایط بد را بهبود بخشید. امید را دوباره به تیم ملی بازگرداند و کاری کرد که همه به صعود این تیم امید داشته باشند. آقایان با این تصمیم کاری فاجعه‌ای بزرگ تر از فاجعه ویلموتس را به بار آوردند.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید