رشد 9 درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته/ 38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه‌جویی گرفتند

بدون دیدگاه
 

رشد 9 درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته/ 38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه‌جویی گرفتند

وزیر نیرو با بیان اینکه مصرف برق کشور نسبت به سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است، گفت: بر اساس قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا 38 درصد مشترکان برق موفق به دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، “علی‌‌اکبر محرابیان”  با اشاره به پایداری کامل شبکه برق، اظهار کرد: روز گذشته حداکثر میزان تولید و مصرف را با رقم 68 هزار و 107 مگاوات در کشور شاهد بودیم که این رقم نسبت به سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

وی مهم‌ترین علت موفقیت صنعت برق را تا امروز، همکاری مشترکان دانست و گفت: از بین قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا 38 درصد مشترکان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند و به این معنی است که این مقدار از مشترکان توانسته‌اند مصارف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

وزیر نیرو با اشاره به تدابیر دولت سیزدهم برای جلوگیری از خاموشی‌ها، گفت: در بخش تعمیرات و توسعه نیروگاه‌ها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفت تا بتوانیم تامین‌کننده برق مورد نیاز برای مصرف‌کنندگان باشیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از 6 هزار مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار شده است، ادامه داد: تعمیرات نیروگاهی در یک برنامه‌ریزی منسجم تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام رسید و تمام نیروگاه‌ها به مدار تولید بازگشتند.

محرابیان با دعوت از مردم برای استمرار صرفه‌جویی و مدیرت مصرف برق اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با این سطح از همکاری، تابستانی با کمترین مشکلات را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

اخباراقتصاد
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید