خبر مهم آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان | جزئیات جدید ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام شد

بدون دیدگاه
 

سعید مقدم زاده، سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمامی فرهنگیان تا پایان امروز می‌توانند جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان ثبت نام کنند.

به گفته وی اگر همکاران فرهنگی استقبال کنند و زمان نداشته باشد، ممکن است این تاریخ یک یا ۲ روز تمدید شود.

او گفت: هر مقدار برای این ثبت نام وقت دهیم و تمدید کنیم، باز هم کسانی هستند که درخواست دارند که این زمان تمدید شود. عده‌ای متاسفانه دقیقه نود برای ثبت نام بیمه تکمیلی خود اقدام می‌کنند که ترافیک ویژه‌ای روی سایت و سامانه ما وارد می‌کند و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. بهتر است همکاران هر چه سریعتر ثبت نام کنند و نگذاریم بار دیگر این تاریخ تمدید شود.

او گفت: بر اساس آخرین آماری که تا روز گذشته به دست ما رسیده است، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان ثبت نام کرده اند.

مقدم زاده گفت: در بحث بارگذاری مدارک، امکان جدیدی در سامانه قرار داده ایم. همکارانی که قبلا اطلاعات خود را وارد کرده اند، اکنون باید مدارکی مانند کپی شناسنامه خود را بارگذاری کنند.

او گفت: همکاران فرهنگی درباره افرادی که به تبع آن‌ها بیمه می‌شوند با دقت بیشتری نام آن‌ها را ثبت کنند تا تمامی افراد بتوانند از این شرایط استفاده کنند./ باشگاه خبرنگاران

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید