سارق خانه فرهاد مجیدی پیدا شد | لنگ کفش جا مانده ماجرا را لو داد | جزییات مهم

بدون دیدگاه
 

لنگ کفش جا مانده در صحنه سرقت از خانه سرمربی سابق استقلال، هویت سارقان را برملا کرد. یکی از متهمان این پرونده مدعی است که بعد از تخریب گاوصندوق متوجه شده اند که خانه فرهاد مجیدی را برای سرقت انتخاب کرده اند. 

به گزارش حادثه نویس عر شه آنلاین  ساعت حدود 9 شب 9 بهمن بود که فرهاد مجیدی از مهمانی خانه مادرش که در طبقه دوم بود به سمت طبقه اول که خانه خود در آن قرار داشت رفت. مهمانی کمتر از نیم ساعت طول کشیده بود اما همین که فوتبالیست معروف دستش را به سمت در برد تا آن را باز کند، متوجه شد که در ورودی شکسته شده است.

خانه هم بهم ریخته بود و از گاوصندوقش خبری نبود. همین مساله پای ماموران اداره آگاهی را به خانه اش در نیاوران کشاند و تحقیقات آغاز شد. در بازرسی از خانه مشخص شد که گاوصندوق سرمربی سابق استقلال به همراه گوشی های تلفن و سوئیچ خودروی پورشه اش به سرقت رفته اما یکی از سارقان لنگ کفش خود را در خانه فوتبالیست جوان جا گذاشته بود. 

900 ثانیه برای سرقت

به گزارش عرشه آنلاین دوربین های خانه فوتبالیست معروف از کار افتاده بود، اما خانه های اطراف فیلم هایی از سارقان گرفته بودند. تصاویر بدست آمده از فیلم ها نشان می داد، دو مرد در حالی که ماسک های سیاه به صورت داشته و کلاه سویشرت هایشان نیز به سرشان است، از خودروی پرشیایی پیاده می شوند.

آنها به سمت خانه فرهاد مجیدی رفته و به شیوه توپی زنی وارد خانه می شوند. 15 دقیقه بعد، همان دو مرد در حالی که گاوصندوقی را حمل می کنند از خانه خارج شده و سوار بر خودروی پرشیا با پلاک های مخدوش شده و راننده پرشیا، خودروی سارقان را به حرکت درمی آورد. 

اعتراف در بزم شبانه

سارقان هیچ رد و سرنخی از خود به جا نگذاشته بودند و تصاویری که از دوربین ها بدست آمده بود برای شناسایی هویت آنها، کمکی به پلیس نکرد. با این حال تحقیقات برای شناسایی سارقان فوتبالیست جوان ادامه داشت تا اینکه حدود یک هفته قبل، زنگ تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به صدا درآمد. مرد جوانی که دوست نداشت هویتی از خود بیان کند، اطلاعاتی را در اختیار اپراتور پلیس قرار داد” سارق خانه فرهاد مجیدی را می شناسم. در بزمی شبانه، با چند نفر از دوستانم دور هم جمع شده بودیم و هر کسی از خود و کارهایی که انجام داده بود حرف می زد. امیر، یکی از مهمان ها گفت کار من و باندی که با آن کار می کنم از همه حرفه ای تر است. ما خانه فرهاد مجیدی را زدیم و با پول هایش برای تفریح به کیش رفتیم، اما انقدر این کار را حرفه ای انجام دادیم که هیچ ردی از خودمان به جا نگذاشتیم.” 

بدنبال این تماس، کارآگاهان اداره آگاهی وارد عمل شده و هویت امیر را مورد بررسی قرار دادند. سارق جوانی که سابقه سرقت از منزل در پرونده خود داشت. پس از هماهنگی های قضایی با بازپرس مرتضی رسولی، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و امیر را بازداشت کردند. اما امیر مدعی بود که برای او پاپوش درست کرده اند و سرقت از خانه فرهاد مجیدی کار او نیست.

لنگ کفش جامانده

کارآگاهان اداره آگاهی اینبار به بازرسی از خانه و خودروی پرشیا امیر پرداخته و لنگ دیگر کفشی که در خانه فوتبالیست حرفه ای جا مانده بود را داخل خودروی امیر کشف کردند. امیر با دیدن لنگ کفش، دیگر نمی توانست منکر سرقت باشد و به ناچار اعتراف کرد: من و دو نفر از دوستانم سرقت خانه فرهاد مجیدی را رقم زدیم. اما آن شب نمی دانستیم خانه ای که برای سرقت انتخاب کرده ایم برای سرمربی سابق استقلال باشد. مدتی بود که محل سرقتمان را تغییر داده بودیم و خانه های شمال تهران را سرقت می کردیم. آن شب هم خیلی اتفاقی قرعه به نام خانه مجیدی افتاد. 

او ادامه داد: دو همدستم وارد خانه شدند و بعد تماس گرفتند و از من خواستند به جلوی خانه مجیدی بروم تا گاوصندوق را به داخل ماشین بگذارند. در میان راه و انتقال گاوصندوق لنگ کفش یکی از همدستانم از پایش درمی آید. گاوصندوق را که در ماشین گذاشت، همدستم خواست برای برداشتن کفش برگردد اما صدایی از طبقه بالا به گوش رسید و ترسیدیم. 

او ادامه داد: من یک جفت از کفش هایم را به همدستم دادم و او هم داخل ماشین کفش را عوض کرد و لنگه دیگر از کفشی که در خانه مجیدی جا مانده بود را داخل ماشین من گذاشت و من که تصور نمی کردم این لنگ کفش دردسرهایی برایم رقم خواهد زد، لنگ کفش را داخل خودروام گذاشتم. بعد از سرقت گاوصندوق راهی بیابان های شهریار شدیم و در گاوصندوق را تخریب کردیم. 70 هزار درهم، دو دست چک که یکی از آنها برای کشور دبی بود، دو ساعت مارک و پاسپورت داخل گاوصندوق بود. پاسپورت را که دیدیم، دوزاریمان افتاد که خانه ای که سرقت کرده ایم خانه فرهاد مجیدی است. چند روزی دست از سرقت کشیدیم اما بعد سرقت ها را شروع کردیم. حدود دومیلیارد تومانی از این سرقت بدست آوردیم و  با پولی که از خانه فوتبالیست معروف بدست آوردیم یک سفر به کیش داشتیم و کلی تفریح کردیم. پسری که با من در مخفیگاهم دستگیر شده همدستم است اما در سرقت های دیگر با من بود، در این سرقت دو نفر دیگر از دوستانم بودند. 

با اعترافات امیر، او روانه بازداشتگاه شد و بازپرس شعبه هشتم دادسرای ویژه سرقت دستور تحقیقات برای دستگیری دو سارق دیگر خانه سرمربی سابق استقلال را صادر کرد.

 

اخبارحوادث
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید