سرمربی سپاهان جانشین اوسمار می شود/ مورایس با یک جمله کوتاه جنجال به‌پا کرد

4 دیدگاه
 

سرمربی سپاهان جانشین اوسمار می شود/ مورایس با یک جمله کوتاه جنجال به‌پا کرد

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبرساز شد برخی کاربران از این سرمربی بعنوان جانشین اوسمار ر فصل بعد یاد کرده اند که با بررسی ها نشان می دهد سرمربی ها ی خارجی دیگری در حال مذاکره با درویش هستند.

تصاویری که این روزها از مورایس در تمرین سپاهان منتشر شده نشان می‌دهد این مربی پس از اتفاقات جنجالی در آخرین تقابل سپاهان، شرایط روحی خوبی پیدا کرده و دیگر خبری از آن چهره عصبانی در دیدار برابر شمس آذر که منجر به اخراج او شد، نیست.

البته که روزهای سختی پیش روی مورایس قرار دارند و باید دید این مربی چطور می‌تواند از پس مسئولیت سختی که در سپاهان برعهده گرفته، برآید. او باید تیمش را در نیم فصل دوم برای قهرمانی آماده کند و از سوی دیگر حواسش به جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم باشد.

در همین رابطه، مورایس تصویری از خود در تمرین سپاهان منتشر کرد.  متن دو پهلویی که برای این تصویر انتخاب شده نشان می‌دهد او برای ادامه راه آماده است!

مورایس با یک جمله کوتاه جنجال به‌پا کرد

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیسسپاهان
 

4 دیدگاه. Leave new

  • حاتم زاده
    20/04/2024 23:30

    خداوکیل هر روز وهرساعت در خبرگزاریهاتون خضعملات نبافید به خاطر جذب چهارتا دنبال کننده ویک تیم را به حاشیه نرانید.متآسفم برای خودم که درچنین کشوری که درش آپارتاید وجود داره زندگی میکنم؟!!!

    پاسخ
  • میلاد
    21/04/2024 00:16

    مورایس اگ مربی بود سپاهان بااین همه ستاره رو قهرمان میکرد

    پاسخ
  • اینده
    21/04/2024 07:59

    اگه واقعا ایطوره صددرصد مقابل پیروزی باخت میده

    پاسخ
  • سوزش لنگی
    22/04/2024 08:47

    اصلا سیاست اینا همینه از قصد رفتن باهاش مصاحبه کردن که بباز بازی رو تا فصل بعد بیاریمت لنگ🔥 درصورتیکه قرار نیست همچین چیزی اتفاق بیفته، فقط با اوسمار زبند کرده که بدونه الکی به مورایس پیشنهاد دادن،و بااین کار دونشون زدن تا اوسمار دوطرفه روحیه ش برِ بالاتر جلو سپاهان، واین سناریو فقط از دست اون فرش دزد برمیادو بس، که ذهن سرمربی سپاهانو بهم بریزه، امان ازاین فرشین دزد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید