شکایت کی روش علنی شد/ درسر جدید همه را شوکه کرد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ وزارت ورزش و جوانان مصر از ورودکمیته بازرسی به قرارداد کارلوس کی‌روش و جنجال اخیر در فوتبال مصر خبر داد.محمد الشازلی سخنگوی رسمی وزارت ورزش و جوانان فوتبال مصر خبر داد ماموریت ویژه ای را به کمیته بازرسی برای بررسی دعوای حقوقی فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق مصر داده است.

کی‌روش بعد از جدایی از مصر مدعی است بخشی از مطالباتش را دریافت نکرده است. این مربی پرتغالی که با تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رفت، مصر را تهدید به شکایت به فیفا کرده است. این مسئله بعد از گذشت ماه‌ها از جدایی کی‌روش از مصر حل نشده باقی مانده است.

سخنگوی وزارت ورزش مصر همچنین تاکید کرد که کمیته بازرسی قرار است قرارداد «کلاتنبرگ» رئیس انگلیسی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مصر را هم که اخیرا از سمتش استعفا کرد، بررسی کند.

این در حالی است که ایجنت کلاتنبرگ مسئولان فدراسیون فوتبال مصر را تهدید به افشاگری کرده است. او گفته کلاتنبرگ قصد دارد دخالت بعضی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را برای تعیین داور نه تنها در مسابقات لیگ دسته اول مصر بلکه برای مسابقات دسته دوم و سوم و سایر رده‌های سنی را افشا کند.

از سوی دیگر به این موارد می تواند استعفای رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مصر را هم به این ماجرا اضافه کرد که این شرایط نشان دهنده اوضاع جنجالی و بحرانی در این فدراسیون است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید