خبر شوک آور/ سکته قلبی در کمین این افراد است

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ فارس نوشت: استاد بیماری‌های قلبی گفت:استرس در بروز بیماری‌های قلبی خیلی موثر است؛ حالا این می‌تواند ناراحتی‌های روحی، افسردگی‌ها یا به اصطلاح جوش آوردن فرد باشد.

مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره «نقش استرس در بروز بیماری‌های قلبی»،خاطرنشان کرد: استرس در بروز بیماری‌های قلبی خیلی موثر است؛ حالا این می‌تواند ناراحتی‌های روحی، افسردگی‌ها یا به اصطلاح جوش آوردن فرد باشد.

وی با تأکید بر اینکه فرد باید روی خودش کنترل داشته باشد،ادامه داد:‌ هورمون‌هایی که ترشح می‌شوند باعث افزایش طپش قلب شده و نیاز قلب به اکسیژن بالا می‌رود و باعث می‌شود فرد گرفتگی عروق کرونر پیدا کند.

استاد بیماری‌های قلبی یادآور شد:‌هر نوع استرسی برای افرادی که مستعد گرفتگی عروق کرونر باشند مضر است.

مشکانی تصریح کرد:گاهی باید افراد مضطرب و استرسی را با دارو کنترل کنیم و اگر استرس باعث مشکلات خواب شود از روانپزشک می‌خواهیم با دارو این مشکل را برطرف کند تا سیستم قلبی و عروقی فرد در آرامش باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خودتان رو کاهش بدید، دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

اخبارسبک زندگیسلامت
پربازدیدسکته
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید