دلیل محرومیت‌های ساپینتو فاش شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ عضو هیئت مدیره استقلال گفت: استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آن‌ها درست بازی بگیریم حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره برتری استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار چنین بازی را از استقلال داشتیم. وقتی چند هفته قبل مقابل کمپ استقلال صحبت کردم و از برخی مسایل در تیم‌مان انتقاد کردم به این خاطر بود که ارزش واقعی بازیکنان تیم مان را می دانستم. مطمئن بودم چه پتانسیلی در این تیم وجود دارد و حالا همه این تیم را می بینند.

وی افزود: شما به بازیکنان استقلال نگاه کنید که در این دو بازی چطور در میدان مسابقه حضور پیدا می‌کنند. وقتی من می‌گفتم استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آنها درست بازی بگیریم برای همین بود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره حاشیه های پایان بازی و اخراج دوباره سرمربی استقلال گفت: قطعاً هیچکس از این قبیل اتفاقات خوشحال نمی‌شود و ما هم دوست نداریم سرمربی تیم مان اخراج شود. دوست نداریم اتفاقات دور و بر تیم مان تنش زا باشد. این موضوع را با خود آقای ساپینتو هم در میان گذاشتیم و او هم خودش قبول دارد اما گاهی اوقات تحت فشار بازی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان مانع آن شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک موضوع مهم دیگر درباره سرمربی استقلال این است که او واقعاً متعصبانه به تیم استقلال و هوادارانش فکر می‌کند. او در صحبت هایش به ما گفته که تا چه اندازه به نتایج این تیم اهمیت می‌دهد و برد و باخت استقلال تا چه اندازه در زندگی روزمره اش تاثیرگذار است. به همین خاطر باید بابت این همه تعصب، عشق و علاقه به تیم استقلال به ساپینتو تبریک گفت.

منبع: ایلنا

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید