تیپ متفاوت کارلوس کی‌روش در قطر/عکس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ کارلوس کی‌روش بازی تیم‌های السد و ام صلال در لیگ قطر را نظاره‌گر شد.سرمربی پیشین تیم ملی ایران بعد از خداحافظی با فوتبال ایران با مسئولان فدراسیون قطر به توافق رسیده و قرار است به عنوان سرمربی عنابی‌ها کار خود را شروع کند.
کارلوس کی‌روش عازم قطر شده و امروز هم در رقابت‌های لیگ این کشور مسابقه السد و ام صلال را به نظاره نشست.
کی‌روش که همواره با لباس‌های خاص و تیپ خود مطرح بوده، امروز هم با کت چرم قرمز رنگ در ورزشگاه محل بازی السد و ام‌صلال حضور یافت تا مشخص شود او در آستانه امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال قطر قرار گرفته است.
حضور کی‌روش در ورزشگاه مورد توجه بسیاری از طرفداران فوتبال قطر قرار گرفته و بی‌شک نتایج قطر از این پس برای هواداران فوتبال ایران نیز به واسطه سرمربیگری کی‌روش جذاب‌تر خواهد بود.تیم ملی فوتبال قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ با هدایت فلیکس سانچس اسپانیایی ناامید کننده ظاهر شد.پیش بینی‌ها حاکی از این بود که قطر به دور بعد راه پیدا می‌کند، اما این تیم در هر سه بازی خود شکست خورد تا میزبان وداعی تلخ با جام جهانی داشته باشد.

فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت که قرارداد سانچس اسپانیایی را که توانست تیم را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند تمدید نکند تا  این مربی رسما به کار خود در نیمکت عنابی‌ها پایان دهد.یقه باز و استایل متفاوت کی روش با زمانی که در ایران بود مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید