بهترین زمان خوردن بادام درختی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ بهترین زمان خوردن بادام درختی

بهترین زمان خوردن بادام درختی چه ساعتی در روز است؟ پس از خرید بادام درختی، زمان خوردن آن بر اساس نیاز بدن شما متفاوت است. بادام یکی از مقوی ترین میان وعده هاست و ارزش غذایی بالایی دارد. با ما همراه باشید تا درباره زمان مصرف بادام درختی در بدنسازی، بارداری و برای لاغری و چاقی صحبت کنیم.

بهترین زمان خوردن بادام درختی بر اساس شرایط هر فرد مثل مصرف برای لاغری و چاقی، مصرف در بارداری و در بدنسازی متفاوت است. بادام، آجیلی مغذی، شیرین و خوش طعم است که حاوی مقادیر بالای پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب غیر اشباع و عناصر معدنی ضروری است؛ که مصرف روزانه آن در رژیم غذایی هر فرد ضروری می باشد.

برای دریافت حداکثری خواص بادام درختی زمان مصرف آن بسیار مهم است. در مقاله های مختلفی مانند خواص بادام درختی، خواص بادام درختی ناشتا، خواص بادام درختی برای چاقی صورت، خواص بادام درختی خام از خواص فراوان بادام درختی به واسطه وجود منابع فراوان پروتئین، ویتامین E، کلسیم و… صحبت کردیم. در این مقاله درباره بهترین زمان خوردن بادام درختی و بهترین روش مصرف آن صحبت می کنیم.

بهترین روش خوردن بادام درختی

همانطور که اشاره کردیم بادام دارای مقادیر بالای مواد مغذی است که در کنار بهترین زمان خوردن بادام درختی، باید درباره بهترین روش مصرف آن نیز بدانیم. طبق توصیه پزشکان، برای مصرف این مغز مفید، باید یک شب قبل از میل کردن آن را در آب بخیسانید و صبح به صورت ناشتا یا در کنار صبحانه مصرف کنید.

مصرف بادام درختی هنگام صبح، نیازهای مختلف بدن را برآورده می سازد سبب ایجاد احساس سیری و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود. این روش مصرف سبب می شود تا قند خون در طول روز تنظیم شود و کلسترول بد خون، کاهش یابد و به مرور موجب لاغری و کاهش چربی های انباشته بدن خواهد شد.

طبق توصیه پزشکان، برای مصرف این مغز مفید، باید یک شب قبل از میل کردن آن را در آب بخیسانید و صبح به صورت ناشتا یا در کنار صبحانه مصرف کنید.

بهترین زمان خوردن بادام درختی برای لاغری

کنترل وزن و تناسب اندام یکی از مهم ترین عوامل موثر در سلامت بدن هر فرد می باشد. اضافه وزن، عامل بیماری های مختلفی مثل دیابت نوع ۲، کبد چرب، فشار خون و بیماری های قلبی می شود. رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن، باید سرشار از فیبر و پروتئین باشد.

بادام درختی یکی از میان وعده های حاوی فیبر و پروتئین است که سبب کاهش احساس گرسنگی و چربی سوزی می شود و در نهایت موجب لاغری و کاهش وزن خواهد شد.

بهترین زمان خوردن بادام درختی برای لاغری هر صبح به صورت ناشتا می باشد. طی تحقیقات انجام شده بر دو دسته از زنان، نشان داده شد که دسته ای از آن ها که از بادام درختی در رژیم غذایی خود استفاده می کردند نسبت به دسته دوم که این آجیل را مصرف نمی کردند کاهش وزن، چربی انباشته و کاهش سایز دور کمر بیشتری داشته اند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه لاغری با بادام، می توانید مقاله خواص بادام درختی برای لاغری را مطالعه فرمایید.

بهترین زمان خوردن بادام درختی در بارداری

دوران بارداری یکی از مهم ترین زمان ها برای داشتن رژیم غذایی سالم و مغذی است تا هم مادر و هم جنین در سلامت کامل باشند. یکی از مهم ترین خوراکی های توصیه شده در زمان بارداری، بادام درختی است که به دلیل غنی بودن از انواع مواد مغذی و معدنی در سلامت مادر و فرزند تاثیر گذار است.

مصرف بادام درختی در بارداری، سبب تامین کلسیم و افزایش تراکم استخوان های جنین و استحکام و استخوان های مادر می شود و پروتئین و آهن موجود در آن سبب عضله سازی بهتر در جنین می شود.

بهترین زمان خوردن بادام درختی در بارداری سه ماهه اول بارداری است؛ زیرا ویتامین E موجود در آن، از سقط جنین جلوگیری می نماید. بادام به دلیل غنی بودن از اسید فولیک، از نقص های لوله عصبی در جنین، جلوگیری می کند. به دلیل مقادیر آهن مناسب، مصرف آن در بارداری در کنار مکمل های تجویز شده توسط پزشک، توصیه می شود.

بهترین زمان خوردن بادام درختی برای چاقی

در هر ۱۰۰ گرم بادام درختی، ۵۷۶ کیلوکالری انرژی وجود دارد. مقادیر چربی موجود در بادام بالاست اما درصد بیشتری از آن را اسیدهای چرب غیر اشباع تشکیل داده است. مصرف مناسب بادام در تنظیم وزن کمک کننده است و حتی در لاغری موثر است.

افرادی که قصد دارند چاق شوند، باید میزان کالری دریافتی از بادام و میزان کالری مصرفی خود را بررسی کنند. بهترین زمان برای خوردن بادام درختی برای چاقی در طول روز، زمان مشخصی نیست. فقط باید مصرف آن به گونه ای باشد که کالری دریافتی از آن نسبت به کالری مصرفی بیشتر باشد.

بهترین زمان برای خوردن بادام درختی برای چاقی در طول روز، زمان مشخصی نیست. فقط باید مصرف آن به گونه ای باشد که کالری دریافتی از آن نسبت به کالری مصرفی بیشتر باشد.

بهترین زمان برای مصرف بادام درختی در بدنسازی

بادام درختی حاوی مقادیر زیادی از ویتامین E، A، C و D، پروتئین، اسیدهای چرب سالم، کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، پتاسیم، نیاسین و تیامین می باشد. این دانه مقوی به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در بدنسازی به عنوان میان وعده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین زمان برای خوردن بادام درختی برای بدنسازی بر اساس نظر مربی یا متخصص تغذیه شما متفاوت می باشد. بر اساس نظر آن ها و نیاز بدن، می توانید بادام درختی را قبل، بعد یا حین ورزش مصرف کنید.

همچنین می توانید صبح ها هنگام صبحانه این آجیل خوشمزه را مصرف کنید تا انرژی لازم برای بدن در طول روز تامین شود. بادام به دلیل غنی بودن از اسیدهای چرب غیر اشباع، سبب کاهش چربی های دور شکم می شود و پروتئین بالای آن به عضله سازی و تقویت ماهیچه ها کمک می کند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره بهترین زمان خوردن بادام درختی و بهترین شیوه مصرف آن صحبت کردیم تا به شما در مصرف این دانه مفید و خوشمزه کمک کرده باشیم. به طور کلی مصرف بادام درختی در کنار صبحانه یا ناشتا، بهترین زمان برای مصرف آن است تا از خواص آن به طور کامل بهره مند شوید. البته باید بدانید که می توانید بادام را در هر زمان در طول روز میل کنید و مصرف آن، لزوما زمان خاصی ندارد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خودتان رو کاهش بدید، دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

اخبارسلامت
بادام درختیپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید