مصرف این مُسکن‌ها رو احساسات ما تاثیر می‌گذارد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ مصرف این مُسکن‌ها رو احساسات ما تاثیر می‌گذارد

بهداشت نیوز نوشت: طبق نتایج یک مطالعه جدید، اگرچه مصرف داروهای مُسکن نظیر ایبوپروفن و استامینوفن موجب تسکین درد می شود، اما می تواند بر افکار و هیجانات فرد هم تاثیر گذارند.

محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافتند این مُسکن ها بر نحوه پردازش اطلاعات، تجربه احساس آزار و اذیت و واکنش به تصاویر تحریک کننده هیجانی فرد تاثیر می گذارند.

کیل ر اتنر، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «از بسیاری از جهات این یافته ها هشداردهنده هستند. این داروها تاثیرات روانشناختی بسیار گسترده ای دارند.»

طبق نتایج این مطالعه، این داروها بر حساسیت افراد در تجارب دردناک احساسی، توانایی همدردی با دیگران، واکنش به موارد احساسی، و توانایی پردازش اطلاعات تاثیر می گذارند.

درحالیکه دارو می تواند به افراد در مقابله با درد کمک کند، اما تحقیقات بیشتری برای بررسی کارآمدی و تعیین تاثیرات منفی آن بر افراد نیاز است.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خودتان رو کاهش بدید، دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

اخبارسلامت
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید