آیا ویزای توریستی روسیه برداشته شد؟

بدون دیدگاه
 

روسیه، یک کشور بزرگ و چشمگیر با جاذبه‌های گردشگری متنوع در زمینه‌های طبیعی و تاریخی است. این کشور در میانه دو قاره، یعنی اروپا و آسیا واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، تاریخچه غنی و فرهنگ متنوع، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند، که بیشترین تعداد آنها از ایرانیان تشکیل شده است.

شاید شما هم شنیده باشید که ویزای روسیه برداشته شده است اما این مطلب صحت ندارد و برای سفر به روسیه، اخذ ویزای توریستی معتبر برای ورود به این کشور لازم است. اما تغییرات متداولی در قوانین ویزا و سیاست‌های کشورها رخ داده است، یکی از این رخدادها امکان اخذ ویزای روسیه به صورت الکترونیکی است.

 

 

اخذ ویزای روسیه به صورت آنلاین

در این روش، مراجعه حضوری به کنسولگری لازم نیست و افراد می‌توانند ویزای روسیه را به صورت آنلاین دریافت کنند. این روش سرعت بیشتری در صدور ویزا دارد. بعد از ارسال آنلاین درخواست خود، میتوانید در عرض 5 الی 6 روز کاری از وضعیت درخواست ویزای خود باخبر شود. در موارد نادر، ممکن است پردازش درخواست ویزای روسیه بیشتر از این زمان طول بکشد. شما می‌توانید درخواست خود را تا حداکثر 40 روز قبل و حداقل 6 روز قبل از تاریخ سفر ارسال کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای الکترونیکی روسیه شامل:

·      گذرنامه ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار و حداقل یک صفحه خالی.

·      یک عکس رنگی دیجیتال به اندازه پاسپورت.

 

مدت زمان اعتبار ویزای الکترونیکی روسیه

ویزای الکترونیکی روسیه ویزای یکبار ورود است. مدت اعتبار ویزای الکترونیکی یکپارچه 60 روز از تاریخ صدور است. مدت اقامت مجاز در فدراسیون روسیه بر اساس ویزای الکترونیکی یکپارچه در مدت اعتبار آن از تاریخ ورود بیش از 16 روز نخواهد بود. توجه داشته باشید که روز ورود و خروج به صورت دو روز کامل در نظر گرفته میشود.

 

آیا امکان رد شدن ویزای توریستی روسیه وجود دارد؟

 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دریافت ویزای توریستی به روسیه بسیار ساده است و امکان رد شدن آن وجود ندارد. هرچند که بخش اول این اظهار نظر درست است و در صورت رعایت تمامی شرایط و ارائه کامل مدارک، دریافت ویزای روسیه برای اهداف گردشگری به طور کلی ساده است، اما اگر در مراحل دریافت ویزا بی‌دقتی اتفاق بیافتد، امکان رد آن وجود دارد. از جمله دلایل شایع برای رد شدن ویزای روسیه برای توریست‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اشتباه در پر کردن فرم درخواست ویزا

– ناقص بودن مدارک ارائه شده

– وارد کردن اطلاعات غلط در فرم مربوطه

– عدم تطابق تاریخ بلیط‌ها با زمان رزرو هتل و سایر موارد

– وجود ممنوعیت‌های قانونی در خصوص شخص متقاضی برای ورود به خاک روسیه

– شاهد شدن رفتار غیرقانونی در خصوص فرد متقاضی ویزا در سفرهای قبلی به روسیه

– عدم پرداخت هزینه‌های مربوطه

 

توصیه می‌شود کسانی که برای اولین بار قصد شرکت در تور مسکو سن پترزبورگ را دارند، به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرند. شما میتوانید فرم درخواست آنلاین ویزای روسیه در سایت آرزوی سفر را پرکرده و با خیال راحت برای سفر به روسیه آماده شوید. توجه داشته باشید اطلاعات درخواستی و مدارک مورد نیاز را با دقت بارگزاری کنید تا از رد ویزای شما جلوگیری شود.

 

خدمات شرکت مسافرتی آرزوی سفر

آرزوی سفر، علاوه بر ارائه خدمات گردشگری مانند خرید بلیط‌های مسافرتی، رزرو هتل و تورها، امکان درخواست ویزای روسیه برای مسافران فراهم می‌کند. از خدمات آرزوی سفر می‌توانید برای اخذ ویزای توریستی برای مقاصد مختلف از جمله روسیه و دیگر کشورها بهره‌برید.

علاوه بر این، آرزوی سفر پارسیان تجربه سفر به مقاصد متعدد را برای مسافران خود آسان کرده است. اکنون شما می‌توانید تورهای خارجی خود را بدون نیاز به ضامن، به صورت اقساطی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از سایت مجموعه بازدید کنید و یا با شماره تماس 02145128 تماس بگیرید.

اخبارجهانمهاجرت
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید