دیگه چیزی از ابوالفضل پورعرب باقی نمانده است؟ | پیر شدن وحشت ناک ابوالفضل پورعرب

بدون دیدگاه
 

به تازگی عکسی از ابوالفضل پورعرب منتشر شده است که در این عکس ابوالفضل پورعرب چهره شکسته ای دارد.

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که فیلم های متعددی را تاکنون بازی کرده است. ابوالفضل پور عرب یک دوره طولانی به دلیل بیماری کم کار شده بود و اکنون حال مساعد تری نسبت به قبل دارد ابوالفضل پورعرب از بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایران است. عکسی اخیرا از ابوالفضل پورعرب که در این عکس این بازیگر ظاهری متفاوت و شکسته تر از قبل دارد که در ادامه مشاهده میکنید.

 

او بدلیل سرطان 30 دی ماه 1389 در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدت ها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت.

وی از این‌که در دوران بیمارش هیچ‌کدام از مسئولین به عیادت وی نرفته بودند شاکی است و می‌گوید: اگر واقعاً ستاره بودیم چرا زمانی که سرطان داشتم و در بیمارستان بودم هیچ‌کس سراغم نیامد؟ چرا گفتند معتاد شده؟ چرا گفتند ایدز گرفته؟ چرا همین آقای ضرغامی حالی از ما نپرسید؟ همان موقع وضعیت سفید را کار می‌کردم اما یک نفر از همین سریال سراغ ما نیامد. البته مردم لطف داشتند و پشت در بیمارستان بودند اما همکاران من چه سینمایی چه تلویزیونی هیچ‌کدام نیامدند!

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید