رامین رضاییان و یک استقلالی در راه پرسپولیس؟

1 دیدگاه
 

سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی نام بازیکنان مورد علاقه خود را اعلام کرد.

اوسمار، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود اسم بازیکنان مورد علاقه‌اش را بر زبان آورد.

مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته از اوسمار ویرا پرسید به جز بازیکنان پرسپولیس چه نفراتی را در فوتبال ایران می‌پسندی؟ اوسمار در پاسخ به این سوال نام هایی چون مهدی قایدی، رضا اسدی، شهریار مغانلو، رامین رضاییان، میلاد سرلک و محمد عمری را بر زبان آورد. در این میان دو نفر آخر به تازگی از پرسپولیس جدا شده اند و البته مغانلو، اسدی و رامین رضاییان هم سابقه حضور در پرسپولیس را دارند.

خیلی‌ها می‌گویند شاید رامین فصل آینده در پرسپولیس بازی کند بازیکنی که قبلاً با اعتراض همبازیانش در پرسپولیس مواجه شده بود و شنیده می‌شود بعضی از بازیکنان پرسپولیس دوست نداشتند رامین به این تیم برگردد.حالا اما اوسمار که احتمال تمدید قراردادش با پرسپولیس زیاد است، به رضاییان چراغ سبز نشان داده و شاید همین مسئله باعث شود تا شایعه بازگشت رامین به پرسپولیس دوباره داغ شود.

البته حضور مهدی قایدی در پرسپولیس خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد و قرارداد اسدی و مغانلو هم با سپاهان بالاست اما ویرا نشان داد که فوتبال رامین رضاییان را می‌پسندد و همین مسئله می‌تواند باعث بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شود.

شاید اگر یک مربی ایرانی بود اسامی این بازیکنان را در تلویزیون بر زبان نمی‌آورد چرا که به طور مثال رامین رضاییان می‌تواند رقیب دانیال اسماعیلی فر در جناح راست باشد و این مسئله روی روحیه اسماعیلی‌فر تاثیر می‌گذارد اما ویرا به درخواست مجری برنامه فوتبال برتر اسامی بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را گفت.

 

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید