لو رفتن طلاق نیوشا ضیغمی با این استوری/ عکس

نیوشا ضیغمی
27 دیدگاه
 

لو رفتن طلاق نیوشا ضیغمی با این استوری/ عکس

عکس جدید نیوشا ضیغمی را ببینید

لو رفتن طلاق نیوشا ضیغمی با این استوری/عکس

 

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در اینستاگرام خود به طلاقش واکنش نشان داد. میکاپ دخترانه و مانتوی شیک خانم بازیگر در اینستاگرام پرطرفدار شد.

سن نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر، تهیه کننده و مدل است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.

طلاق جنجالی نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی در آبان سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۰ ساله بود با آرش پولادخان (تاجر نقره) ازدواج کرد. آقای پولاد خان برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال ۸۹ به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد. نیوشا ضیغمی در نهایت بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک با انتشار یک شعر احساسی خبر جدایی و طلاق خود را رسانه ای کرد.

جراحی زیبایی نیوشا ضیغمی
خانم بازیگر: من سال ۸۶ جراحی زیبایی بینی انجام دادم و قبل از عمل ۱۱ فیلم بازی کرده بودم. یکی از دلایلی که بینی ام را جراحی کردم این بود که خودم از نیمرخ ام خوشم نمی آمد و با چهره ام خوشحال نبودم ولی الان راضی ترم.

اسم دختر نیوضا ضیغمی چیست؟
خانم بازیگر در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۷ صاحب یک فرزند دختر بنام لنا شد، برعکس دیگر همکاران خود این زوج، فرزند خود را در ایران به دنیا آوردند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

27 دیدگاه. Leave new

  • سیاوش باقری
    29/05/2024 23:18

    سلام علیکم ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . تقوا نشانه برتری است ، کفویت نشانه برابری است و زندگی با برادری و خواهری است اینگونه میتوان با تحقیق در مسائل مرتبط با نحوه برخورد اجتماعی به مناسب ترین سبک زندگی دست یافت . خدانگهدار .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    31/05/2024 23:08

    سلام علیکم، خدایا سرکار خانم نیوشا ضیغمی با فردی بی دردسر و سر به راه ازدواج کند . خدانگهدار .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    31/05/2024 23:11

    سلام علیکم، خدایا سرکار خانم نیوشا ضیغمی با فردی مقتصد ، بی دردسر و سر به راه ازدواج کند . خدانگهدار .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    06/06/2024 12:39

    سلام علیکم ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . خدایا وقتی باران می‌بارد خدای آب همه را کمک می‌کند ، دوست دارم گردن کلفت باشم تا همه به من افتخار کنند ، خدانگهدار .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    06/06/2024 12:40

    سلام علیکم ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . خدایا وقتی باران می‌بارد خدای آب همه را کمک می‌کند ، دوست دارم گردن کلفت باشم تا همه به من افتخار کنند خدایا مرا در رسیدن به این‌ هدفم کمک کن چون پدرم اینگونه مرا بیشتر دوست دارد ، خدانگهدار .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    11/06/2024 16:17

    سلام علیکم ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . خانم ضیغمی اگر ممکن است پیام های ارسالی مرا حذف کنید . این پیام ها خطرات قریب الوقوع دارد و من شرایط جهادگری ندارم . خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    11/06/2024 16:19

    سلام علیکم ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . خانم ضیغمی اگر ممکن است پیام های ارسالی مرا در این صفحه و دیگر پیج هایتان را حذف کنید . این پیام ها خطرات قریب الوقوع دارد و من شرایط جهادگری ندارم . خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    12/06/2024 20:53

    سلام علیکم ، پیام های مرا پاک کنید چون این پیام ها به آبرو و حیثیت من ربط دارد و از طرف دیگر منافع من در گرو سیاست های رفتاری دیگری میباشد مبادا سوء استفاده گران از این اطلاعات به من و منافع و اطرافیانم تعدی و تجاوز نمایند ، یا علی مدد .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    14/06/2024 15:03

    سلام علیکم ، درباره با رابطه معکوس در روابط اجتماعی باید بگویم که هیچ گاه به دیوانه ها یا کسانیکه در کسب درآمد یا بیان و … ضعیف هستند نخند از قدیم می‌گفتند که گولسن باشوا گلر یعنی بخندی سرت میاد العان هم برای خودت و آینده ات اطلاعات مورد نیاز را بدان ، خوب باش و بدی ها را به نذر ربط بده… . مشکلات را به آب های جاری و آتش و هوا و خاک ربط بده تا کاملاً رفع گردد و مشکلی برای هیچ کس بوجود نیاید . با هر دستی بدی با همون دست میگیری خوبی بخوای خوبی میرسه بدی بخوای بدی مگراینکه طرف حسابت آدم خوبی باشه ، سکه هم دو رو دارد پس در زندگی محافظه کار و محتاط و آگاه باش تا هیچ مشکلی برایت بوجود نیاید و بخاطر تلاش و کوشش فراوان در این زندگی پر طلاتم آب از آب تکان نخورد ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    15/06/2024 10:27

    سلام علیکم ، از خداوند متعال خواستارم هر آرزو و خواسته من مستجاب شود به حرم های مقدس طلبیده شوم یا نزد مقدسات دینی حاضر و در قید حیات دین اسلام فراخوانده شوم ، خدانگهدار .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    15/06/2024 18:41

    سلام ، از محبت خوارها گل می‌شود ، چه دوست باشد چه پدر و مادر باشد چه برادر و خواهر باشد و چه فرد دیگر و مورد تائید اعضای خانواده باشد . رضایت پدر و مادر در روابط اجتماعی خیلی مهم است ، این موضوع از حداقل های زندگی و لازم الرعایه است ، انسان ها از یک سوراخ دوبار گزیده نشوند . من نشر عقاید فردی منطبق بر باورهای جمعی کشورم را خیلی دوست دارم ، امیدوارم برای شما هم این فرصت و ارزش اجتماعی محیا گردد .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    19/06/2024 15:00

    با سلام و درود ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . جایی که نیازی به تعصب و جانب داری نیست بی طرف باشیم چون گاهی اوقات انسان ها بخاطر تعلق خاطر و عکس العمل نشان دادن رفتار یا برخورد دیگری را متوجه می‌شوند و اینگونه بیمار روحی و روانی یا از خودشان مایوس میشود ، خوش اخلاق و مهربان و نرمال باشیم ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    19/06/2024 15:15

    با سلام و درود ، سیاوش باقری فرزند جهان بخش هستم . جایی که نیازی به تعصب و جانب داری نیست بی طرف باشیم چون گاهی اوقات انسان ها بخاطر تعلق خاطر و عکس العمل نشان دادن رفتار یا برخورد دیگری را متوجه می‌شوند و اینگونه بیمار روحی و روانی یا از خودشان مایوس میشود ، خوش اخلاق و مهربان و نرمال باشیم
    با اینکه حمایت و تعصب نشان دادن جزو الزامات اخلاقی و عرفی و قانونی محسوب می‌شود ولی هر چقدر محیط زندگی شخص امنیت و آرامش خاطر بیشتری داشته باشد تضمینی برای رشد و پیشرفت و تکامل در همه زمینه هاست چون به سلامتی و میزان یادگیری و بکارگیری فرد ربط دارد‌ ان شاءالله مطالب راحت دسته بندی شوند شاید نیاز به تحقیق یا بازنگری باشند یا تحولاتی در زندگی فرد رخ دهد و آینده فرد را بهتر رقم بزند یا بهترین ها را برای او به همراه داشته باشد ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    19/06/2024 17:53

    سلام ، مادرم میگه عاشق کسانی میشی که هر کدوم سه تا زاییدن ، نظر شما چیست آیا عرفاً و منطقاً کار خوبی است خانم یا دختر فلان آرایش کند و لباس ها رو اتو بکشد که من عاشق و شیفته او شوم و خودش هم تنوع طلب حالات مختلف جنسی باشد ، آیا کار او درست است؟ (چشم خوردم!)

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    19/06/2024 21:51

    سلام خانم ضیغمی ، من فکر کنم شما دوست دارید به شما توجه بیشتری شود و اینگونه ضرر دیدن یا با مشکل دار شدن تیتر خبرهای رسانه ای میشوید برای شما آرزوی جذابیت بیشتری میکنم و امیدوارم در آینده خبرهای خوشی از شما بشنوم ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    19/06/2024 22:01

    سلام هنرمند عزیز و مهربان کشورم ، آرزو میکنم روزهای خوب خدا را بدانی و آن روزها تلاش کنی چون به استجابت دعاها نزدیک تر است ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    19/06/2024 22:02

    سلام هنرمند عزیز و مهربان کشورم ، آرزو میکنم همه روزهای خوب خدا را بدانی و با وقت شناسی در آن روزها تلاش کنی چون به استجابت دعاها نزدیک تر است ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    27/06/2024 11:30

    سلام ، گاهی اوقات بعلت پیشینه و تعلقات اغفال کننده فرد حرف حق را قبول نمی‌کند چونکه اسیر کبر و غرور کاذب شده است ، امیدوارم آسیب دیدگان اجتماعی و ضرردیدگان بتوانند حرف افراد برجسته جامعه را توجه کنند ، کسانیکه در این تلاطم و سختی جامعه هنوز با پایداری و استقامت در صحنه حاضرند . من از دولت مردان و افراد صالح و مورد وثوق دولت خواهش میکنم راهکارهای عمومی دفع مفاسد اجتماعی در زمینه رفع رمالی ، عشق و عاشقی پوچ و ضرررسان و بدون پیشرفت ، ناچاران بیماری های جنسی و … را ارائه دهید همچنین باید گفت بعضی افراد خوش لباس ، خوش آرایش ، خوش بیان ، خوش مسافرت و … بدون اینکه بدانند زندگی دیگری را خراب می‌کنند و آثار سوء رفتار و عقاید آنها سالها در فرد نهادینه می‌شود و به سبک زندگی فرد اضافه می‌گردد . آنها مردمی هستند که خود را مسلمان ولی در واقع ظلالت بار زندگی می‌کنند و زندگی را دو روز دنیا می‌دانند ، خداحافظ .

    پاسخ
  • سیاوش باقری
    27/06/2024 15:02

    آرزو میکنم بدون ورزش هم سرحال و با روحیه و بانشاط باشم .

    پاسخ
  • سياوش باقري
    03/07/2024 18:28

    اخلاق و رفتار ، باورها و عمل به گفته ها ، پي بردن به اين قبيل مسائل فوق براي ازدواج لازم است . اول باطن گرايي بعد ظاهر گرايي … .

    پاسخ
  • سياوش باقري
    03/07/2024 18:36

    اخلاق و رفتار ، باورها و عمل به گفته ها ، پي بردن به مسائل فوق براي ازدواج موفق لازم است . اول باطن گرايي بعد ظاهر گرايي … .

    پاسخ
  • سياوش باقري
    07/07/2024 12:32

    استفاده از كلمات و جملاتي كه اكثريت استفاده ميكنند باعث پيشرفت و موفقيت و قوت (قوي خداست)فردي ميشود در ضمن جايي كه اكثريت با اقليت مخالف باشند ارزش اقليت روز به روز كمتر ميشود … .

    پاسخ
  • سياوش باقري
    10/07/2024 01:02

    من نميتوانم ميانه روي و قناعت را در كنار همديگر تحليل و تبيين كنم ، چه كنم؟

    پاسخ
  • سياوش باقري
    10/07/2024 12:00

    كسي دلش براي خودش نسوزد حتي اگر بخاطر جايگاه اجتماعي كسي تصورات اشتباه داشته باشد چون رفته رفته به بيماري روحي و رواني و عزلت و گوشه نشيني يا قهر كردن از جماعت تبديل ميشود .

    پاسخ
  • سياوش باقري
    11/07/2024 20:56

    زن و شوهر بايد درد و دل كنند چه شغلي و چه غير شغلي باشد ولي بعضي مادرها من اهل درد و دل نيست و بدتر ترش رويي ميكند .

    پاسخ
  • سياوش باقري
    11/07/2024 22:09

    من شادي را بيشتر از غم دوست دارم

    پاسخ
  • سياوش باقري
    26/07/2024 01:29

    من خستگي بعد از بازي فوتبال را دوست ندارم ولي بازي فوتبال مخصوصاً گل زني و دريپل زني و بازي تماشايي را خيلي دوست دارم ، چه كنم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید