روزی که فهمیدم همسر سن و سال دار پولدارم با پسر جوان رابطه دارد و ..!

49 دیدگاه
 

مردی وقتی فهمید همسر ثروتمندش با جوانی ارتباط برقرار کرده و برای او خودرو خریده ‌است، زن را با ضربه چاقو کشت و از عابران خواست تا پلیس را خبر کنند. این متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و با توجه به رضایت اولیای‌دم درخواست بخشش کرد.

این مرد میان‌سال یک‌سال قبل بعد از اینکه همسرش را مقابل چشمان عابران کشت روی نیمکتی نشست و از آنها خواست تا پلیس را خبر کنند. دقایقی بعد از این ماجرا، وقتی مأموران به محل رسیدند جسد خون‌آلود زن جوان را پیدا کردند و به پزشکی قانونی بردند و مرد را بازداشت کردند.

متهم در همان بازجویی اولیه اتهام قتل همسرش را قبول کرد و گفت: وقتی متوجه شدم او با جوان دیگری ارتباط دارد دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و خودم او را کشتم.

او درباره اینکه اختلافش با همسرش از کجا شروع شد و چرا او را کشت، گفت: من بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام را زمانی کردم که خانه‌ام را به نام همسرم کردم. من خانه‌ای در غرب تهران به وسعت 450 متر داشتم که آن را به نام زنم کردم و با مشارکت هم خانه ‌را به یک آپارتمان تبدیل کردیم. هفت واحد از آن به زنم رسید، او ارثیه پدری هم داشت و یک‌دفعه خیلی به ثروت رسید و از محل آپارتمان‌ها ماهانه 12 میلیون تومان اجاره می‌گرفت. از آن به بعد دیگر رابطه‌اش با من و بچه‌ها خراب شد. من به او گفتم زمین این خانه مال من بوده ‌است، باید نیمی از آن را به من بدهی اما قبول نمی‌کرد، هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا خانه‌ها را به من ندهد. گفتم این خانه‌ها حق بچه‌های ماست اگر به نام من هم نمی‌کنی مهم نیست به نام بچه‌ها بکن.

این مرد گفت: مدتی بود که به زنم مشکوک شده‌ بودم کارهای پرخطری می‌کرد و تلفن‌های مشکوک داشت. متوجه شده ‌بودم با فردی رابطه دارد اما زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت این رابطه کاملا کاری است. من در آن زمان هم حرفش را قبول نمی‌کردم تا اینکه متوجه شدم علاوه‌بر من بچه‌هایم وخانواده همسرم هم متوجه شده‌اند. آنها هم می‌دانستند که همسرم دارد کارهای خطایی می‌کند، او می‌خواست خانه‌ها را بفروشد و به پسر جوان بدهد. پسر در تهران زندگی نمی‌کرد، در شهرستان بود. پیشنهادهایی به همسرم می‌داد که خیلی وسوسه‌کننده بود، اما معلوم بود انتهای این کار کلاهبرداری بزرگی است، چون این اواخر متوجه شده ‌بودم همسرم یک خودروی گران‌قیمت برای او خریداری کرده‌ است.

متهم گفت: روز حادثه به زنم گفتم اگر نمی‌خواهی با من زندگی کنی و دل به کسی دیگر بسته‌ای طلاقت می‌دهم، اما خانه را به نامم بزن خانه مال من است؛ من به تو اعتماد کردم و خانه‌ام را به تو دادم اما می‌خواهی آن را که سهم بچه‌هایم است، به یک پسر غریبه بدهی. همسرم به من نگاه کرد و گفت: درخواست طلاق غیابی داده‌ام و لازم نیست زحمت بکشی و اقدام کنی. خانه و پول هم مال من است و خودم می‌دانم چه باید بکنم و به تو ربطی ندارد. این موضوع من را خیلی ناراحت کرد و مطمئن شدم که او هرچه را داریم، به پسر جوان می‌دهد؛ آن‌قدر کنترل خودم را از دست دادم و عصبانی شدم که دیگر نفهمیدم چکار می‌کنم؛ به او ضربه‌ای زدم و زنم درجا کشته شد و من هم روی یک نیمکت نشستم و از شهروندان خواستم به پلیس زنگ بزنند و من را معرفی کنند.

بعد از گفته‌های این مرد، فرزندان او به دادسرا احضار شدند تا خواسته خود را مطرح کنند. آنها گفتند از پدرشان شکایتی ندارند و ادامه دادند: مادرمان با فردی ارتباط داشت و ما این را می‌دانستیم، اما حاضر نبود او را رها کند. مادرمان می‌خواست دارایی‌اش را به نام آن فرد بزند و بارها هم به خاطر این مسئله با او دعوا کرده ‌بودیم. هرچند مادرمان را دوست داشتیم و پدرمان نباید او را به قتل می‌رساند، اما آنچه پدرمان درباره او گفته ‌است، حقیقت دارد. او با خانه‌ای که پدرمان به نامش زد و با ارثیه پدری‌اش ثروتمند شد و می‌خواست ثروتش را آن‌طور که دوست دارد، خرج کند و ما را در تنگنا قرار می‌داد. اینکه او برای پسر غریبه ماشین خریده‌ بود همه را خیلی ناراحت کرده ‌بود. با توجه به اینکه قاتل پدرمان است، از او گذشت می‌کنیم.

 

پرونده بعد از پایان جلسات بازجویی با صدور کیفرخواست به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد، از آنجایی که اولیای‌دم اعلام گذشت کرده بودند پرونده به‌لحاظ جنبه عمومی جرم مورد رسیدگی قرار گرفت. متهم با حضور در شعبه دادگاه کیفری استان تهران یکبار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و گفت: همان‌طورکه قبلا گفته‌ام همسرم به من خیانت کرد و می‌خواست اموالی را که متعلق به فرزندانم بود، به نام یک پسر غریبه بکند؛ بهانه‌اش این بود که دارد با آن پسر کار می‌کند و قرار است ساخت‌وساز کنند و به همین دلیل هم می‌خواهد آپارتمان‌ها را بفروشد و با پولش کار کند، او می‌خواست از من طلاق بگیرد. خانواده خودش و فرزندانم در جریان کارهایی که همسرم می‌کرد، بودند. با توجه به اینکه آنها اعلام رضایت کرده‌اند، من از دادگاه درخواست بخشش دارم.

با پایان جلسه رسیدگی، قضات برای تصمیم‌گیری در این زمینه وارد شور شدند.

 

اخبارجامعهحوادث
پربازدید
 

49 دیدگاه. Leave new

  • عسگران
    08/05/2024 21:03

    خدایا به فریادمون برس
    یه مرد چقدر میتونن تحمل داشته باشه….
    دولت دو مورد را به نظر من باید سر لوحه کارهای اجتماعی قرار بده..
    اول ریشه کن کردن اراذل و اوباش..
    دوم تقویت وبرخورد با انحرافات خانواده تا دیر نشده این ها زنگ خطر و هشدار است

    پاسخ
  • احمد
    08/05/2024 21:27

    مگه میشه یک انسان را بکشی بعدهم بگی همه رضایت داشتند همین

    پاسخ
    • امیر
      09/05/2024 01:06

      جون مادرت دهنت ببند .انسان کجا بوده .

      پاسخ
    • محسن
      09/05/2024 16:27

      نکنه اون پسره غریبه خودتی ناقلا

      پاسخ
    • مه لقا
      10/05/2024 22:20

      اگر مرد خیانت کنه حکمش چی هست . الان بیشتر مردای ایرانی در خفا خیانت می کنن

      پاسخ
    • مصطفی
      11/05/2024 00:03

      دمش گرم کاش اینجور خبرها زیاد پخش بشه که برای اینجور آدما درس عبرت بشه فساد داره جامعه را نابود میکنه

      پاسخ
  • خسته
    08/05/2024 21:32

    دمش گرم. خوب کاری کرده که چنین زنی را زده و کشته

    پاسخ
    • سیدعلی رضوی
      09/05/2024 09:40

      حق اون زن نجس همین بوده بهترین کاروکرده خداکنه دادگاهم عفوش کنه

      پاسخ
      • گرفتار
        09/05/2024 17:37

        عزیزان انسانها بسیار بی ظرفیت وقابل تغییر هستند چه مرد وچه زن
        حواستان باشد در اعتماد ومحبت افراط وتفریط نکنید.

        پاسخ
      • ناشناس
        12/05/2024 16:59

        باید مرد خیانتکار هم تکه تکه بشه

        پاسخ
  • ناشناس
    09/05/2024 02:17

    باید به اون مرد جایزه و مورد تشویق قرار بگیره که یه همچه زنی رو به درک فرستاده

    پاسخ
    • علیپر
      09/05/2024 19:28

      زنی که شوهر داره غلط میکنه به شوهر وبچه هاش خیانت میکنه

      پاسخ
    • ناشناس
      10/05/2024 14:42

      واقعا بعضی زنا ظرفیت پول ندارن از قدیم گفتند با غریبه شراکت کن با زنت خودت نه غریبه مال تو می‌بره ولی زن با دنیا و آخرت تو بازی می‌کنه حساب کن اگه یه ذره عقل داشت به دام مرگ نمی‌افتاد

      پاسخ
  • سارا
    09/05/2024 02:29

    مگر کسی که کشته میشه هبچ حقی نداره که ای قدر راحت بهش رضایت میدند

    پاسخ
    • ل نوری
      10/05/2024 09:17

      چه حقی ؟!!عجیبه
      اگه زنه هرزه وکثیف نبود که حداقل خانواده خودش پدر و مادرش رضایت نمی دادن

      پاسخ
  • شیر مادرت حلالت با سقط کردن و هلاکت رسونده یه حیوان صفت روی مردانگی و شرافت انسانیت را سفید کردی

    پاسخ
  • علیرضا
    09/05/2024 08:34

    دمت گرم مرد ، خوب کاریش کردی
    انشالله هر چه زودتر آزاد میشوی🤲

    پاسخ
    • سارا
      10/05/2024 01:30

      خوب کاری کرد کسی که از اعتماد دیگران سواستفاده میکنه مرگ حقشه

      پاسخ
  • سلام دوستان جنبه روانی شخص جایی می‌رسد که دیگه عقل هیچ فرمانی نمی‌دهد وفقط همین کاری رو می‌کنه که انجام داده .انتهای خط ودیگه از کنترل خارجه .شاید 90درصد ماها همین کارو بکنیم که این فرد انجام داده.چون چیزی برای ازدست دادن نداره.همین پله همین راحتی.

    پاسخ
  • ناشناس
    09/05/2024 08:56

    دمش گرم
    سزای زن خائن،چاقو توی قلب سیاهشه

    پاسخ
  • ناشناس
    09/05/2024 10:03

    بهترین کاروانجام داده

    پاسخ
    • سارا
      10/05/2024 01:32

      خوب کاری کرد کسی که از اعتماد دیگران سواستفاده میکنه مرگ حقشه

      پاسخ
    • تینا
      10/05/2024 06:40

      به نظرم سزای مرد یا زن خیانت کار فقط مرگه، اما بعضی وقت ها قانون حق مطلب رو ادا نمیکنه و عدالت برقرار نمیشه.
      خیانت یعنی نقطه ی پایان
      چقد یه موجود میتونه بی شرف باشه آخه.

      اون کسی هم که نظر گذاشته که (( در احترام و اعتماد و محبت به دیگران مراقب باشیم و افراط نکنیم چون انسان ها ظرفیت شون پایینه)) کاملا حق و به جا نوشته.

      پاسخ
  • فرحان
    09/05/2024 10:03

    واقعا این طور آدمهای پیدا میشن و باید البته درس گرفت یه سری زنها اصلا قابل اعتماد نیستند البته تا وقتی که قضیه مربوط به پول نباشد خیلی هم خوبند ولی خدانکنه پولدار بشن پدر همه رو درمیارند شوهر که هیچی به بچه‌هاشون هم رحم نمی کنند .داشتن پول زیاد ذات انسان ها رو نشون میده و این خیلی خوبه حداقل آدمهای اطراف خودت رو میشناسی و میفهمی کی دوسته کی دشمن کی خودی کی نخودی هستش خدایا همه رو پولدار کن که اخلاق های قشنگ همه بیفته بیرون تا بفهمند که اگه خدا بهشون نداده حتما حکمتی هستش

    پاسخ
    • بی طرف
      10/05/2024 01:04

      جزای این همه مردکه با داشتن زن وبچه دوست دختر دارند وچند تاچند تا ضیغه چیه خوب می گویید خوب کاری کرده

      پاسخ
  • فریبرز
    09/05/2024 14:48

    ممکن است زن در اصل قصد مشارکت اقتصادی داشته و اصلا نیت خیانت نداشته فقط بخاطرلجبازی بخاطر بدبینی شوهر و اعضای خانواده اینطور وانمود می‌کرده! و ممکن است میخواسته شوهرش و خانواده رابعدازموفقیت در شراکت اقتصادی غافلگیر(سورپرایز)کند!
    به هر حال تصمیم آنی و اقدام آنی از نظر شرع،عقل وعرف اشتباه است و همیشه بدونه استثناء پشیمانی به بازخواهد آورد!
    بعضی پشیمانی ها خیلی زود اتفاق می افتد‌بعضی ازپشیمانی ها هم باگذشت
    زمان بوجود خواهد آمد!

    پاسخ
  • گرفتار
    09/05/2024 17:37

    عزیزان انسانها بسیار بی ظرفیت وقابل تغییر هستند چه مرد وچه زن
    حواستان باشد در اعتماد ومحبت افراط وتفریط نکنید.

    پاسخ
    • اصل قضیه برمیگرده به اصالت و انسانیت چه زن وچه مرد که وقتی چهارقرون پول داشتن ذات خودشون ثابت کنن

      پاسخ
  • محبوب
    09/05/2024 21:44

    این داستان مال چند سال پیش هست من تو روزنامه خوندم

    پاسخ
  • ناشناس
    09/05/2024 22:50

    هر زنی خیانت کند حقش مرگ هست اگر قانون دست من باشداین کار خیانت زن اجرا می کنم تا هیچ زنی نتوانت خیانت کند ولی چون دولت جمهور اسلام به قول خودشن اسلام هست این کار اشتباه دولت هست که زن پش از هد پشتیبانی می کند وزن دنبال خیانت می رود زمان قدیم هیچ زنی نمی توانس این کارها را بکند چون از ترس شوهر وترس خانواده خودش ولی این قانون ایران پشت زن گرفت وشوهر نمی تواند جلوگیری کند کسی خیانت کند جلو چشم شاهد خیانت می کند اقای قانوگذار این دورست هست مرد بیچار صبح زود می زند بیرون شب می اید خانه بعدهم بدکار هست چون قانون جلوش گرفته باید بزند توشرس

    پاسخ
  • ناشناس
    09/05/2024 23:02

    هر زن خیانت کار باید کشته شود حق ازادی باید به این مرد خیرتی داده شود خیلی کم پیدا میشود این طور مردهای دمش گرم ومن خیلی تشکر وسپاس گزاری می کنم با این خیرتش

    پاسخ
  • نظراتو خوندم ونکته جالبش اینه که کسی نمیگه چرا باید یه زندگی به همچین جایی برسه بقول یکی از دوستان اگرقضیه برعکس بود هم همه همینجوری وبا این شدت پاسخ میدادن ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • معترض
    10/05/2024 02:54

    دمت گرم ،مرد واقعی هستی ،بهترین کار رو کردی .البته اول باید زجرش میدادی و بعد میکشی

    پاسخ
  • اصغر قاتل
    10/05/2024 05:15

    زنها جنبه ندارن هیچ چیز به اسمشون نکنید زن کوزه نیست بشکند از زدنش دریغ نکنید وقتی پرو شد

    پاسخ
  • تینا
    10/05/2024 06:41

    به نظرم سزای مرد یا زن خیانت کار فقط مرگه، اما بعضی وقت ها قانون حق مطلب رو ادا نمیکنه و عدالت برقرار نمیشه.
    خیانت یعنی نقطه ی پایان
    چقد یه موجود میتونه بی شرف باشه آخه.

    اون کسی هم که نظر گذاشته که (( در احترام و اعتماد و محبت به دیگران مراقب باشیم و افراط نکنیم چون انسان ها ظرفیت شون پایینه)) کاملا حق و به جا نوشته.

    پاسخ
  • ناشناس
    10/05/2024 11:17

    در جواب فریبز داداش شما خیلی خوش بینی طرف زنش کاملا میشناسه میدونه چکار کرده ننیات بگه که دیدم داره با پسره چکار میکنه وقتی مادر بچه هاش کشته یعنی اخر خط بوده خیلی از زنا ظرفیت ندارن خدا نکنه سلطه پیدا کنن رحم تو وجودشون نیس حتی به خودشون رحم نمیکنن

    پاسخ
  • ناشناس
    10/05/2024 11:56

    احسن بهخیرت ما ایرانیها به خیرت مردادنی خونای شهیدانی زیادی دادیم به این می کند ناموس امر عدام می شد پیش آلاله شهید محسوب می شد

    پاسخ
  • هم زبان
    10/05/2024 13:28

    به نظر منم حقش مرگ بود ,چقد یک زن باید کثیف باشد حرمت مادر بودن خودش رو زیر پا بذاره،احسنت به غیرت این اقا.

    پاسخ
  • حسان
    10/05/2024 14:45

    واقعا بعضی زنا ظرفیت پول ندارن از قدیم گفتند با غریبه شراکت کن با زنت خودت نه غریبه مال تو می‌بره ولی زن با دنیا و آخرت تو بازی می‌کنه حساب کن اگه یه ذره عقل داشت به دام مرگ نمی‌افتاد

    پاسخ
  • قاضی
    10/05/2024 15:17

    بنظرم بیشتر بایدبا زنش حرف میزد مسئله را عاقلانه تر حل میکرد ولی در مجموع حق با مرد بود

    پاسخ
  • مه لقا
    10/05/2024 22:23

    ضمنا اگر قرار بود مردای خائن رو اعدام کنند یا بکشند هیچ مردی ب غیر از پدرها و پدر بزرگ های ما روی زمین نبودن

    پاسخ
  • واعظ
    13/05/2024 06:18

    به نظر من مهریه زن نباید به زور از شوهر بی گناه گرفته شود این زنهای کثیف هستند که اسم مهریه و طلاق رو بر زبان میارن گاهی اوقات میگن الان مهریه ام رو میخوام چه بسا مرد زخم خورده تمام اموالش رو زن بگیره اگه من قانون حاضر ی خوب میدانستم هرگز ازدواج نمی کردم خیالم به این بود اگه مرد خیانت کند زن باید حق مرد رو بگیرد ولی من از نوجوانیم به ناموس مردم نگاه نکردم ولی همیشه در عذاب هستم این قانون زندگی انسانها رو خراب میکنن قانون اسلام اینطور نیست که جمهوری ما اجرا میکنن چه زن وچه مرد خیانکار باید جلوی خانواده اش تکه تکه شون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید