خشم یک پرسپولیسی سابق، فقط به دروغ می‌گفتند این هفته پرداختی خواهیم داشت

باشگاه پرسپولیس
بدون دیدگاه
 

محسن بنگر، سرمربی مستعفی شهرداری آستارا از شرایط این تیم انتقاد کرد.

محسن بنگر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پایان کار خود در تیم فوتبال شهرداری آستارا اظهار داشت: هیچکس در باشگاه نبود و کسی پاسخ تلفن ما را نمی‌داد. انگار ما موظف بودیم تیم را در لیگ یک حفظ کنیم و آقایان به تعطیلات برسند. هیچ امکاناتی نداشتیم و فقط به دروغ می‌گفتند این هفته پرداختی خواهیم داشت، اما تلفن همراه‌شان را هم خاموش می‌کردند!

وی در مورد وضعیت پرداخت قرارداد خودش در باشگاه شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: سه ماه در این تیم کار کردیم و دریافتی ما صفر بود! تا قبل از عقد قرارداد کنارمان بودند، اما بعد از آن انگار غیب شدند! تیم شهرداری تمام دلخوشی مردم آستاراست. وقتی دل مسئولان باشگاه به حال تیم خودشان نمی‌سوزد، من چقدر می‌توانم دوام بیاورم؟ بازیکن هم پولش را می‌خواهد و این مسئله برای مدیران اهمیت نداشت.

سرمربی مستعفی شهرداری آستارا با گلایه از بی‌توجهی مدیران این باشگاه نسبت به پیروزی مهم تیمش در هفته سی‌ویکم لیگ یک به تسنیم گفت: ما آریو اسلامشهر را شکست دادیم، اما هیچ‌کس به‌خاطر این برد به ما تبریک نگفت یا پاداشی نداد. طی سه ماهی که در شهرداری آستارا بودم، به اندازه ۲۰ سال با اتوبوس به شهرهای دیگر رفتم! صورت خودمان را با سیلی سرخ نگه می‌داشتیم و هنگامی که دیدم به پیام‌ها و تماس‌های من پاسخ نمی‌دهند، استعفا کردم.

تیم شهرداری آستارا با کسب ۳۰ امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفته است. تیم‌های شانزدهم تا هجدهم این رقابت‌ها به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید