حسادت پرسپولیسی معروف به قهرمانی اوسمار | کاش خودم یا یحیی سرمربی بودیم!

بدون دیدگاه
 

حسادت پرسپولیسی معروف به قهرمانی اوسمار | کاش خودم یا یحیی سرمربی بودیم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پایه، اساس و فرهنگ باشگاه پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده و ربطی به آمدن و رفتن یک سرمربی خاص ندارد.

پایان رافت در خصوص قهرمانی پرسپولیس، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد و در نهایت توانست به قهرمانی برسد. در این فصل با توجه به برخی مشکلات این تیم توانست به سختی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و در نیم فصل دوم نیز با توجه به جذب چند بازیکن، به خوبی تقویت شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز لیگ فوتبال حرفه‌ای نشده، بیان کرد: با توجه به شرایط کارکردن تیم‌ها به لحاظ سقف بودجه از سوی سازمان لیگ فوتبال، ما شاهد فوتبال ایرانی هستیم و برای حرفه‌ای شدن نیازمند حمایت بیشتری از سوی سازمان لیگ برای تیم‌های مدعی هستیم. امیدواریم سالیان آینده مسئولان فوتبال به سمت حرفه‌ای شدن لیگ حرکت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: با توجه به درست بودن سیستم و آمدن اوسمار در نیم فصل دوم، بازیکنان فوق‌العاده تاثیر گذار شدند اما نباید از تاثیرگذاری هواداران غافل ماند. آنان از لحظ قهرمانی از این تیم حمایت کردند. در بازی با مس رفسنجان به دلیل فشار و استرس این بازی حساس، پرسپولیس نتوانست از تمامی توانش بهره ببرد اما هواداران تا دقیقه ۹۰ به تشویق خود ادامه دادند و توانستند همانند سال گذشته این قهرمانی را کسب کنند.

رافت به برخی گمانه زنی‌ها و شایعات در خصوص قطع همکاری اوسمار از کادرفنی پرسپولیس، گفت: آیا وقتی برانکو رفت این تیم قهرمان نشد؟ کالدرون، یحیی گل‌محمدی و اوسمار نیز به این تیم آمدند و ما شاهد قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر بودیم. پایه، اساس و فرهنگ باشگاه پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده است و ربطی به آمدن و رفتن یک سرمربی خاص ندارد. با توجه به سیستم هجومی پرسپولیس در زمین باید برای تقویت این تیم نفراتی جدیدی جذب شوند تا به این سیستم نزدیک باشند که این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به اذعان برخی گل قهرمانی پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، خاطر نشان کرد: نمی‌شود فقط برای بازی پرسپولیس از var استفاده کرد. باید این تکنولوژی از ابتدای فصل برای تمامی مسابقات لیگ به صورت برابر استفاده می‌شد تا حقی از تیمی ضایع نشود. با توجه به اینکه تماشاگران برای هر بازی بلیت می‌خرند تا دیدارهای تیم محبوبشان را از نزدیک نظاره‌گر باشند، باید حرمت آنان نیز حفظ شود. نبود این تکنولوژی نشان دهنده آن است که ما از بسیاری جهات مشکل داریم، آمدن var باعث خواهد شد بسیاری از ایرادات کاهش پیدا کند. امیدوارم سال‌آینده با آوردن این تکنولوژی سعی در حرفه‌ای شدن لیگ بر فوتبال داشته باشند تا اینکه فقط مسابقات را برگزار کنند.

رافت همچنین در خصوص حضور چند مهره جدید برای تقویت برخی پست‌ها اشاره کرد و گفت: پرسپولیس برای تقویت خود نیازمند جذب چند بازیکن جدید است تا در فصل آینده در رقابت قهرمانی باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر مدعی باشد. پرسپولیس باید برای فصل آینده حداقل ۷ بازیکن خارجی و داخلی جدید را در پست‌های مهاجم، دروازه‌بان دوم و هافبک به خدمت بگیرد اما جذب این نفرات نیازمند افزایش سقف بودجه از سوی سازمان لیگ است. با توجه به حضور تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آسیا باید تفاوتی میان این تیم‌ها با سایر تیم‌های پایین جدولی لحاظ شود تا آنان بتوانند نفرات باکیفیت داخلی و خارجی را برای تقویت تیمشان به خدمت بگیرند.

اخبارورزش
اوسمارپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید