خبر خوش برای کشاورزان/ آغاز مرحله دوم پرداخت مطالبات گندمکاران

بدون دیدگاه
 

خبر خوش برای کشاورزان/ آغاز مرحله دوم پرداخت مطالبات گندمکاران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: دومین مرحله از پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
به گزارش مجله خبری نگار، امید جهان‌نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از مطالبات گندمکاران خوزستان در اواسط اردیبهشت ماه پرداخت شد که دومین مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران این استان نیز آغاز شد.

وی بیان کرد: واریز مرحله دوم مطالبات گندمکاران خوزستانی صورت گرفته و در روز‌های اخیر شاهد واریز این مطالبات از طریق بانک کشاورزی هستیم.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان پرتلاش خوززستانی خریداری شده است.

وی اضافه کرد: فصل خرید تضمینی گندم روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند ولی با این وجود روزانه بیش از ۳ هزار تن گندم در استان خریداری خواهد شد.

جهان‌نژادیان در ادامه از زحمات استاندار خوزستان، مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی به‌دلیل پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت مطالبات گندمکاران قدردانی کرد..

وی با بیان اینکه دومین مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران از روز پنج‌شنبه آغاز شده است، گفت: بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان برای واریز به حساب کشاورزان خوزستانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مطالبات از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب گندمکاران واریز می‌شود.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید