فوری/واریز معوقات 3 ماهه حقوق بازنشستگان در تیر ماه | تسویه کامل 7 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان در این ماه

بدون دیدگاه
 

فوری/واریز معوقات 3 ماهه حقوق بازنشستگان در تیر ماه | تسویه کامل 7 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان در این ماه

مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز بلافاصه پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد ماه، به‌طور جداگانه به حساب مستمری‌بگیران عزیز واریز خواهد شد.
افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران معزز این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت‌محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی می‌گردد. بر اساس اعلام قبلی سازمان تأمین‌اجتماعی، حقوق مستمری‌بگیران محترم در اردیبهشت ماه پس از اعمال افزایش‌های سالیانه محاسبه و پرداخت گردید و واریز حقوق خردادماه نیز همانند اردیبهشت ماه، طبق روال معمول و بر اساس حروف الفبا واریز خواهد شد.

بر همین اساس به اطلاع مستمری‌بگیران ارجمند می‌رساند، برابر برنامه‌ریزی انجام شده، پس از اتمام پرداخت کامل مستمری خرداد ماه که مطابق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود، مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز بلافاصله پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد ماه، به‌طور جداگانه به حساب مستمری‌بگیران عزیز واریز خواهد شد.

در روزهای گذشته، فیش حقوقی خرداد ماه به همراه فیش معوقه فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

طبق اظهارات مدیران سازمان تامین اجتماعی، معوقات فروردین ماهِ بازنشستگان کارگری با حقوق خرداد پرداخت خواهد شد. پرداخت حقوق بازنشستگان از فردا بیستم خرداد ماه براساس حروف الفبا و جدول اعلامی سازمان آغاز می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه داد.

صولت مرتضوی درباره این‌که با توجه به تغییر مجلس و تغییر دولت تا چند روز آینده در مورد موضوع همسان‌سازی در میان بازنشستگان نگرانی ایجاد شده که نکند این مساله به ماه های آینده و بعد از استقرار دولت چهاردهم موکول شود پاسخ شما به این نگرانی چیست، گفت: منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده که از محل سهام پرداخت شود که یک بخشی از آن ریال است که آن بخش به محض این که ریال‌اش تامین و پرداخت شود، اجرا می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یک بخشی هم سهام است؛ سهام کارخانه باید بیاید در تملک صندوق‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد بعد از آن که قرار گرفت تبدیل به نقدینگی و ریال شود و پرداخت شود که فرآیندش یک مقداری طولانی تر است و الان ما به دنبال اخد سهام هستیم.

وی با بیان این‌که باید پیش‌بینی کنیم که دولت چه سهامی دارد که واگذار کند، عنوان کرد: منظور از سهام، سهامی است که قدرت نقدشوندگی داشته باشد، یعنی ما بتوانیم آن را تبدیل به ریال کنیم و اِلا سهامی که قدرت نقدشوندگی نداشته باشد اساسا خیلی به درد ما نمی‌خورد. در حال تلاش هستیم. امیدواریم اتفاق بیفتد.

مرتضوی در پاسخ به این که با این تفاسیر آیا نیمی از این مساله در این دولت اتفاق خواهد و نیم دیگری در دولت بعدی، گفت: دعا کنید بشود، بیشترش شود.

براساس اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خردادماه واریز می‌شود.

هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید