شرایط اعطای وام به دارندگان سهام عدالت / زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت + جزئیات

بدون دیدگاه
 

شرایط اعطای وام به دارندگان سهام عدالت / زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت + جزئیات
جزئیات اعطای وام به دارندگان سهام عدالت اعلام شد .
زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، سود به آن تعلق نخواهد گرفت.

از ابتدای سال ۹۹ و با مطرح شدن بحث آزادسازی سهام عدالت امکان معامله و خرید و فروش فراهم شد و افراد توانستند برای مدیریت سهام خود تصمیم‌گیری کنند. در این میان شرایطی فراهم شد تا سهامدارانی که تا کنون برای فروش هیچ بخشی از سهام عدالت خود اقدام نکرده‌اند، با توثیق سهام خود در بانک، بتوانند کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کنند. در ادامه توضیحات کامل را در این زمینه ارائه خواهیم داد.

طرح کارت اعتباری دارندگان سهام عدالت با تصمیم شورای عالی بورس و بانک مرکزی، پس از ماه‌ها فراز و نشیب اخیرا در دستور کار قرار گرفته است و مشمولان آن می‌توانند از طریق این کارت تا سقف ۶۰ درصد ارزش دارای سهام عدالت خود تسهیلات دریافت کنند. هدف از ارائه این تسهیلات با توجه به شرایط بورس، ایجاد انگیزه نگهداری این سهام و کاهش فشار فروش در بازار است.

برای دریافت این تسهیلات که در قالب یک کارت اعتباری به متقاضی پرداخت خواهد شد، در ابتدا باید احراز هویت افراد توسط سامانه سجام انجام شود که این فرآیند به صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است. ​

پس از آن با ورود به اپلیکیشن ایوا (سامانه مخصوص بانک ملی) و ثبت اطلاعات خود، مراحل لازم برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را سپری می‌کنید که این مراحل به شرح زیر است:

وارد کردن کد ملی​

وارد کردن کد امنیتی

قبول شرایط اولیه و ابطال تمبر

ثبت کد پیامک‌شده به کاربر (این کد به شماره همراه اعلام‌شده در سامانه سهام عدالت ارسال می‌شود).

اخباراقتصاد
پربازدیدسهام عدالت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید