خوشتیپ ترین مربی اروپا به پرسپولیس می آید!/ عکس

پرسپولیس
3 دیدگاه
 

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات‌شان با دراگان اسکوچیچ با گزینه‌های خارجی دیگر در حال مذاکره هستند.

پس از جدایی قطعی اوسمار ویرا از پرسپولیس، مدیران این باشگاه در چند روز گذشته مذاکراتی را با دراگان اسکوچیچ انجام دادند تا هرچه سریع‌تر تکلیف نیمکت خود را مشخص کنند، اما پس از اینکه سرمربی سابق تیم ملی ایران پیشنهاد مالی سنگینی را با پرسپولیسی‌ها مطرح کرد، مدیران این باشگاه قید همکاری با او را زدند.

 

بیشتر بخوانید :‌ دو گزینه عجیب و غیرمنتظره‌ای که به پرسپولیس معرفی شدند/ سرمربی سابق استقلال و مربی که پرسپولیسی ها اصلا دوستش ندارند!

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در جریان مذاکره با اسکوچیچ، با دو سه گزینه خارجی دیگر از برزیل و اروپا در حال گفت‌وگو بوده است و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که به‌زودی با گزینه موردنظر خود به توافق برسند.

برخلاف شایعاتی که در روزهای گذشته مطرح شده است، پرسپولیسی‌ها فعلاً هیچ گزینه داخلی را مدنظر ندارند. گفته می شود سرخ ها دو گزینه ایتالیایی را هم مد نظر دارند.

1_اولین گزینه والتر ماتزاری سرمربی ایتالیایی سابق ناپولی و اینتره. 2_ دومین گزینه آندره آ سوتیل سرمربی ایتالیایی سابق اودینزه.

 

 

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

3 دیدگاه. Leave new

  • یه پرسپولیسی دو آتیشه
    15/06/2024 21:02

    بهترین کار مذاکره با اسکوچیچ و پایین آوردن قیمت اعلام شده است ، پرسپولیس با اوسمار ویرا سبک هجومی قشنگی بدست آورده و اسکوچیچ تنها گزینه ای هست که میتونه این سبک بازی رو زنده نگه داره .

    پاسخ
  • ناشناس
    16/06/2024 02:10

    نانا

    پاسخ
  • مهران
    17/06/2024 13:14

    همین که خوشتیپ باشه کافیه،بچه ها خودشون کار را درمیارن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید