حسن روشن نکونام را با خاک یکسان کرد/ اسطوره استقلال آبروی برای آقاجوان نگذاشت..!

بدون دیدگاه
 

حسن روشن نکونام را با خاک یکسان کرد/ اسطوره استقلال آبروی برای آقاجوان نگذاشت..!
حسن روشن پیشکسوت استقلال به انتقاد از جواد نکونام پرداخت. حسن روشن، جدیدترین پیشکسوت استقلال است که علیه جواد نکونام مصاحبه می کند تا نشان دهد فضا برای ادامه همکاری نکونام با استقلال فراهم نیست.
حسن روشن در گفت و گویی که با یک سایت سیاسی انجام داده است، به شدت به جواد نکونام، تاخته و البته از هلدینگ خلیج فارس هم انتقاد کرده است. او در این گفت و گو که با سایت مشرق نیوز داشته از هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرده و گفته است:

«گروهی که به عنوان مالکان جدید به باشگاه آمده‌اند با وقفه‌های طولانی در انتخاب سرمربی فقط باعث نگرانی طرفداران این تیم می‌شوند و از طرفی زمان را از دست می‌دهند تا در نهایت به نقطه ای برسند که مجبور شوند با جواد نکونام تمدید کنند.»

حسن روشن پیشکسوت و کاپیتان اسبق باشگاه استقلال در این گفت و گو، درباره بلاتکلیفی کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال در روزهای فصل نقل و انتقالات گفت:

«تا جایی که شنیدم آقای نکونام دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به هر حال می‌بینیم که نتایج و البته شرایط خود این مربی برای ادامه کار در این تیم چندان مساعد نیست. متاسفانه آقای نکونام در طول این فصل ثابت کرد به لحاظ شخصیتی در حد و اندازه سرمربیگری تیم استقلال نیست.»

روشن ادامه داد:

«الان دو فصل است که ما رکورد اخراج و کارت زرد بین مربیان و نیمکت نشینان تیم استقلال را شکسته‌ایم که این می‌تواند یک ضربه بزرگ برای پیکر تیم استقلال و باشگاه ما باشد. فصل قبل ساپینتو و این فصل نکونام! به یاد نداریم سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تا این اندازه کارت قرمز و اخراج گرفته باشند یا بازی‌ها را از روی سکو دنبال کنند. هنوز مدل شادی کردن آقای نکونام جلوی نیمکت تیم پرسپولیس را از یاد نبرده‌ایم که باعث خجالت همه پیشکسوتان شد.»

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد:

« من چند روز قبل با آقای شهریاری(نماینده هلدینگ در امور باشگاه استقلال) صحبت کردم که ایشان گفت ما به لحاظ حقوقی به نتایجی در مجمع رسیدیم اما به لحاظ حقیقی هنوز در حال بررسی برخی مسائل هستیم. به او گفتم دارید وقت را از دست می دهید. امیدوارم کار به جایی نرسد که دوباره همه چیز به نقطه اول و سر خط برگردد و ما شاهد همان مسائل و اتفاقات گذشته باشیم. بعید نیست این هم از اقدامات دلال ها باشد که شرایط را به شکلی پیش می برند تا زمان از دست برود و در نهایت در روزهایی که برخی باشگاه های ناموفق در لیگ قبل دنبال انتخاب سرمربی هستند باشگاه ما آخر هم به گزینه نکونام بسنده کند. به شهریاری گفتم استقلال نیازمند تغییر و تحول در همه ارکان باشگاهش است. گفتم اگر می‌خواهند یک استقلال متفاوت را به وجود بیاورند باید زودتر دست به کار شوند و زمان را از دست ندهند.»

وی تاکید کرد:

«یکی از بحث‌های مهم در این زمینه بخش آکادمی استقلال است که من شخصاً این مسائل را به آقای شهریاری و خود ضیایی مدیر آکادمی اطلاع دادم و به آنها گفتم که باید در چنین آکادمی از پیشکسوتان استقلال استفاده شود در غیر این صورت آکادمی آن وجهه و اعتبار اصلی اش را از دست می‌دهد. چون استقلال پر است از مربیان کاربلد که می‌توانند در استقلال و آکادمی آن فعالیت کنند.»

بازیکن اسبق تیم ملی درپایان درباره دیدار ایران مقابل ازبکستان و تساوی بدون گل در تهران هم صحبت کرد:

« متاسفانه فوتبال ما در حال حرکت به سمت عقب است. خوب است که لااقل به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کردیم وگرنه باید فاتحه این تیم ملی را هم می‌خواندیم! آن هم با این همه ستاره. ظاهرا به خاطر توصیه‌های اکید وزارت نیرو در رابطه با کاهش مصرف برق ستاره های تیم ملی مثل لامپ کم مصرف شده اند و آن فروغ همیشگی را ندارند. در دیدار با ازبکستان هم چیز خاصی از این بازیکنان ندیدیم هفته قبل هم که دو گل از هنگ کنگ خورده بودیم. با این وضعیت آینده روشنی پیش روی تیم ملی ما نیست.»

اخبارورزش
استقلالپربازدیدنکونام
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید