توزیع رایگان سبد کالا 900 هزار تومانی برای این دهک ها | روش های دریافت سبد کالا دولت 1403

3 دیدگاه
 

سبد کالا | یک هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین اقشار کم برخوردار آبادان توزیع شد

این سومین مرحله از کمک های مومنانه از سوی شرکت پالایش نفت آبادان است که میان مددجویان کمیته ، امدادبهزیستی و خانواده های تحت پوشش خیریه ها توزیع می شود.

غلامرضا حسن زاده رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در مراسم آغاز توزیع این بسته ها گفت: کمک های مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری در سال اول شیوع کرونا آغاز شد و در این حرکت ما اکنون از توزیع مواد غذایی به کارآفرینی رسیده ایم که خود اقدامی برای کمک به معیشت خانواده ها ست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی با اجرای طرح پویش “هلال رحمت” سال گذشته در بین نیازمندان این استان توزیع شد.

سیدمحمد مهدی سجادی امروز چهارشنبه در مراسم توزیع این بسته ها افزود: پویش “هلال رحمت” با مشارکت خیران داوطلب و همکاری مسوولان با هدف کمک به تامین نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند در سیستان و بلوچستان هر ساله برگزار می‌شود بطوریکه سال گذشته ۴۴ هزار و ۷۴۳ نفر از شهروندان استان از مزایای آن بهره مند شدند.

وی نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری و داوطلبی در تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کم‌برخوردار شهری و روستایی را از اهداف اجرای پویش “هلال رحمت” ذکر کرد و افزود: این نهاد بشر دوستانه علاوه‌بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی قشرهای محروم نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی داروی بی بدیل جامعه امروز است و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با مشارکت پذیری آحاد جامعه به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس از توزیع یکصد بسته معیشتی در پویش مهر همگانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش‌هایی است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی و جهادی است.
محمدرضا جعفری، از توزیع یکصد بسته معیشتی در پویش مهر همگانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش‌هایی است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی و جهادی است.

رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در همدلی اجتماعی و پویش مهر همگانی بنا به نظر مقام معظم رهبری، مسئولین به مسئله‌ معیشت مردم یک اهتمام ویژه مصروف کنند؛ امروز مهم‌ترین کار و اولویت این است، چون دشمن روی این متمرکز است؛ معیشت طبقات ضعیف، مشکلاتی که برای طبقات ضعیف در امر معیشت پیش می‌آید، جزء اساسی‌ترین کارها است.

اخباراقتصادجامعه
پربازدید
 

3 دیدگاه. Leave new

  • ما شهرستان مرودشت استان فارس هستیم تاکنون بهزیس تی هیچ سبد کالایی نداده خودشان بالا میکشند نظارت کنیدلطفا//

    پاسخ
  • ارسلان
    16/06/2024 03:19

    سلام دوستان ما چند نفر زن بیوه و بیمار داریم که تخت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستن 15 سال که عضو کمیته‌ای هستن یک کیلو برنج یا یک گرم گوشت ندادن سیستان بلوچستان الکی شعار ندیدن لطفاً بنده خودم داها سازمان بهزیستی کارمند هستم اما هیچ‌گونه کمک ما به مددجویان یا کمیته اتمام ندادیم

    پاسخ
  • هاجر ربیعی
    16/06/2024 10:37

    سلام من دوتا معلول دارم حقوق بگیر بهزیستی ولی الان دوساله که هیچ بسته غذایی به ما ندادن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید