یک استقلالی به جدایی نزدیک‌تر شد

بدون دیدگاه
 

در صورتی که باشگاه استقلال قرارداد ابوالفضل جلالی را تمدید کند و میلاد زکی‌پور را خریداری کند، احتمالا یک بازیکن در لیست خروج استقلال قرار می‌گیرد.

باشگاه استقلال تلاش برای تمدید قر ارداد با ابوالفضل جلالی را آغاز کرده است. البته جلسه نخست باشگاه استقلال با این بازیکن که قراردادش به پایان رسیده بدون نتیجه به پایان رسید. از سویی خبر رسیده میلاد زکی‌پور هم در لیست خرید استقلال قرار گرفته است. پیش بینی می‌شود در صورت تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی و به خدمت گیری میلاد زکی‌پور، جعفر سلمانی برای اینکه شانس بازی پیدا کند راهی تیم جدیدی شود. استقلال هم چنین حسین گودرزی مدافع چپ تیم شمس آذر را می‌خواهد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت آبی‌ها موفق به خرید کدام بازیکنان در جناح چپ خواهند شد.

ابوالفضل جلالی که برای تمدید قرارداد با استقلال راهی این باشگاه شده بود، بدون امضای قرارداد باشگاه را ترک کرد. این شاید به دلیل پی بردن به خبر جذب میلاد زکی‌پور توسط باشگاه استقلال باشد. بهترین پاسور لیگ برتر طبیعتا دوست دارد به سبب راهیابی به اردوی تیم ملی در استقلال هم چنان فیکس باشد. حضور میلاد زکی‌پور شاید این جایگاه را به تاخیر بیاندازد. در صورت عدم تمدید قرارداد از سوی ابوالفضل جلالی پیش بینی می‌شود، استقلال جناح چپ را با خرید میلاد زکی‌پور و حسین گودرزی بیمه کند.

 

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید