آکادمی فرهنگ چه خدماتی می‌ دهد؟

بدون دیدگاه
 

آکادمی فرهنگ یک موسسه تخصصی کنکور است که خدمات مختلفی را برای دانش آموزان ارائه می‌ کند. این آکادمی با در نظر گرفتن نیازهای دانش آموزان و والدین آن‌ها به یک موسسه جامع، خدماتی را در نظر گرفته است که از اضطراب این دوران بکاهد. در این مطلب قصد داریم تا درباره خدمات و ویژگی‌ های آکادمی فرهنگ صحبت و شما را بیشتر با این مجموعه آشنا کنیم.

پانسیون مطالعاتی

یکی از مهمترین خدماتی که برای دانش آموزان کنکوری در آکادمی فرهنگ وجود دارد، پانسیون مطالعاتی است. هدف پانسیون مطالعاتی افزایش بازدهی و تمرکز مطالعات است و حالتی شبیه به کتابخانه دارد که در آن امکاناتی نظیر رفع اشکال، برنامه ریزی و حل تمرین انجام می‌شود و تمام نیازی که دانش آموزان در حین مطالعه دروس خود دارند را حل می‌کند.

فرق پانسیون مطالعاتی با کتابخانه در امکانات مضاعف آن است که برای مراجعین در نظر گرفته می‌ شود. در پانسیون شما محلی برای استراحت، خرید خوراکی و غذا، پرسش و پاسخ با اساتید و صحبت با مشاور دارید و به صورت منظم توسط ناظرین به شما رسیدگی می‌ شود. ارتباط تنگاتنگ با والدین و در جریان قرار گرفتن آن‌ها از ویژگی‌ های پانسیون مطالعاتی آکادمی فرهنگ است.

ویژگی‌ های پانسیون مطالعاتی فرهنگ

  • میز و فضای شخصی
  • تجهیزات ارگونومیک
  • مشاوره اختصاصی
  • حضور اساتید
  • امنیت فیزیکی

کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان

تیزهوشان یکی از مهمترین آزمون‌ هایی است که همه دانش آموزان دغدغه آن را دارند. این آزمون نیازمند آمادگی‌ های مختلفی است و اضطراب بالایی در دانش آموزان ایجاد می‌ کند. آکادمی فرهنگ با در نظر گرفتن این اضطراب کلاس‌هایی برای آماده کردن دانش آموزان در نظر گرفته که بتوانند با آرامش خاطر برای این آزمون سرنوشت ساز آماده شوند.

کلاس‌ های تیزهوشان آکادمی فرهنگ برنامه ای جامع برای دانش آموزانی است که قصد دارند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنند. این کلاس‌ ها توسط مربیان باتجربه و مجرب تدریس می‌شود و طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد. هدف از کلاس‌ ها کمک به دانش آموزان برای توسعه مهارت‌ ها و دانش لازم برای موفقیت در آزمون ورودی و پیشرفت در دبیرستان تیزهوشان است.

مزایای کلاس تیزهوشان آکادمی فرهنگ

کلاس‌ های پیشرفته

کتاب‌ های مکمل درسی

مشاوره تحصیلی

برنامه آموزشی اختصاصی

کلاس‌ های کنکور

آکادمی فرهنگ یک آموزشگاه کنکور هم هست و کلاس‌ های کنکور را هم به صورت مختلفی برگزار می‌کند که همه دانش آموزان با هرنوع ترجیحی بتوانند از خدمات آموزشی این مجموعه استفاده کنند. این کلاس‌ ها توسط اساتید مجرب و حرفه‌ ای کنکور اداره و برگزار می‌ شوند و تمامی نکات مورد نیاز برای موفقیت در کنکور را برای شما بیان خواهند کرد.

کلاس‌ های نیمه خصوصی

کلاس‌ های نیمه خصوصی کنکور فرهنگ با بهترین اساتید و در سطوح مختلف (کنکور، دهم، یازدهم، جمع‌ بندی، نکته و تست و آمادگی برای امتحانات نهایی) برگزار می‌ شود. تدریس عمیق و مفهومی، تمرکز بر تست و نکات، بررسی کامل مطالب سال‌ های قبل، جمعیت کم کلاس، آزمون‌ های هفتگی، برگزاری کلاس‌ های فوق‌ العاده و زمان مناسب از ویژگی‌ های این کلاس‌ ها است.

کلاس‌ های خصوصی

آکادمی فرهنگ با ارائه کلاس‌ های خصوصی کنکور با بهترین و باتجربه‌ ترین اساتید در هر درس و به صورت تدریس خصوصی و کنکوری، به شما کمک می‌ کند تا با برنامه‌ ای منحصر به فرد وشخصی سازی شده برای رفع نقاط ضعف و برنامه‌ ریزی درسی به موفقیت در کنکور دست پیدا کنید. شما می‌ توانید تعداد جلسات و زمان برگزاری کلاس‌ ها را با توجه به برنامه خودتان تعیین کنید و از فضای آموزشی کاملاً استاندارد آکادمی بهره‌مند شوید.

امکان استفاده برای دانش آموزان سایر شهرها

آکادمی فرهنگ برای آن دسته از دانش آموزانی که مقیم تهران نیستند اما مایلند که از خدمات و مزایای این آموزشگاه بهره‌ مند شوند یک پانسیون و خوابگاه دخترانه در نزدیکی آموزشگاه معرفی می کند که والدین بدون نگرانی از بابت امنیت و رفت و آمد فرزندشان بتوانند او در این آموزشگاه ثبت نام و آینده‌ اش را تضمین کنند.

مشاوره تحصیلی

آکادمی فرهنگ خدمات مشاوره‌ ای ویژه کنکور هم برگزار می‌ کند و از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شماست. آکادمی فرهنگ به شما طیف گسترد ه‌ای از مشاوره‌ های مورد نیاز شما را به صورت تخصصی توسط مشاورین مجرب و حرفه‌ ای ارائه می‌ کند و شما می‌ توانید با خیال راحت از تجریبات آن‌ها استفاده کنید و اجازه دهید که چراغ راه شما باشند تا ار کوتاه ترینمسیر و صرف کمترین هزینه به هدف خود برسید.

مشاوره انتخاب رشته

انتخاب رشته نهایی کنکور برای بسیاری از افراد کار دشواری است. ممکن است شما ندانید که دقیقا چه کاری و چه رشته‌ ای مناسب شماست و دوست دارید سال‌ های باقی عمرتان را با آن سپری کنید. مشاور انتخاب رشته با در نظر گرفتن روحیات شما و علایقتان به شما کمک می‌ کند تا یک رشته مناسب را انتخاب کنید و در راستای تحقق اهداف خود گام بردارید. در ضمن، برای انتخاب رشته در سال نهم، مشاور اهمیت زیادی دارد. چرا که از سال نهم به بعد، بازی زندگی شما تغییر می‌کند و شما برای آینده خود می‌ جنگید، پس نباید که زمین غلطی را برای این نبرد انتخاب کنید. یک مشاور مجرب می‌تواند با توجه به تصویر شما از زندگی برای شما راه را مشخص کند تا زمان خود را از دست ندهید.

مشاوره روانشناسی

اضطراب در زمان کنکور به شدت بالاست و می‌تواند باعث برهم ریختن روحیات شما شود و روند زندگی و تحصیل شما را مختل کند. مشاوره روانشناسی در این دوران می‌ تواند به شما کمک کند که بدون کاهش بازدهی و یا برهم خوردن تعادل زندگی، به تلاش بپردازید و اهداف خود را محقق سازید.

مشاوره کنکور

مشاوره کنکور از صفر تا صد شروع و موفقیت در کنکور رشته‌ های مختلف را برای شما تببین می‌کند و شما به راحتی با یک نقشه راه مشخص به اهداف خود خواهید رسید.

جمع‌ بندی

کنکور یک آزمون مهم در زندگی و کلید موفقیت هر دانش آموزی است به همین خاطر انتخاب یک آموزشگاه مناسب با خدمات جامع مانند آکادمی فرهنگ می‌تواند رسیدن به این کلید طلایی را تضمین کند. شما با انتخاب این آکادمی از خدمات مختلفی بهره‌ مند خواهید شد که اضطراب شما را کاهش و بازدهی را به شدت بالا می‌برد.

سبک زندگی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید