این زن جوان اوکراینی ۳۴ سال است موهایش را کوتاه نکرده است +عکس

بدون دیدگاه
 

الونا کراوچنکو، مدل ۳۹ ساله اوکراینی، از ۵ سالگی موهای خود را کوتاه نکرده و اکنون طول ۲.۲ متری موهایش او را به راپونزل اوکراین تبدیل کرده است.

الونا یک وکیل دادگستری است و در شهر اودسای اوکراین زندگی می‌کند.

او با موهایی که دارد واقعا می‌تواند خود را یک پرنسس افسانه‌ای همچون راپونزل بداند. او از ۵ سالگی موهایش را کوتاه نکرده و اکنون موهای بلوند و پرپشت او به طول ۲.۲ متر رسیده و از قد ۱.۶۸ متری خودش ده‌ها سانتی‌متر بلندتر است.

الهام او برای بلند کردن موهایش از مادرش نشات گرفته است. مادرش معتقد بود که موهای بلند یک زن، افتخار و زیبایی اوست.

الونا می‌گوید: جمله مادرم که می‌گفت موهای بلند برای یک زن افتخار، تمایز و زینت است، تا آخر عمر در ذهنم باقی خواهد ماند. من با عشق به موهای بلند بزرگ شدم و این نمایانگر دنیای درونی من است.

او موهای بلندش را نیرو و قدرتی می‌داند که از آن برای خودشکوفایی استفاده می‌کند. او می‌افزاید: معمولا مردم با دیدن من برای گرفتن عکس یادگاری و امضا نزدیک می‌آیند و از من می‌پرسند که آیا واقعا موهایم این قدر بلند است. البته برایم بسیار لذت‌بخش است که زیبایی موهایم چنین احساسات مثبتی را برمی‌انگیزد.

این ستاره رسانه‌های اجتماعی به خاطر موهای درخشان خود بیش از ۲۱۲ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

اما برای او سلامت موها حتی از زیبایی آن مهم‌تر است. او هفته‌ای یکبار موهایش را می‌شوید، روزانه آن‌ها را شانه می‌زند و از محصولات و ماسک‌های طبیعی برای مراقبت از آن‌ها استفاده می‌کند.

او می‌گوید: مطمئنم هر دختری می‌تواند موهای بلند داشته باشد، اگر واقعا بخواهد. مهم این است که باور داشته باشد و از موهایش با هر طولی مراقبت کند. عشق و صبر کلیدهای اصلی هستند.

بازیگران و هنرمندانجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید