رییس مجلس تکلیف قیمت بنزین را مشخص کرد | قیمت بنزین لیتری چند؟

بدون دیدگاه
 

رییس مجلس تکلیف قیمت بنزین را مشخص کرد | قیمت بنزین لیتری چند؟
قالیباف گفت: دولت سهمش در ایران‌خودرو ۷ درصد است اما برای آن تصمیم می‌گیرد و مدیرعامل برایش انتخاب می‌کند. بعد قیمت خودرو را دستوری می‌گذارد.

در مقایسه با خودروهای منطقه نیز بین ۳ تا ۴ برابر قیمت را گران‌تر می‌فروشد. از طرفی کم‌تعداد تولید می‌کند. نیسان آبی تحویل ما می‌دهند با مصرف سوخت صدی ۱۲ بعد تا حرفی می‌زنیم می‌گویند بنزین را باید با قیمت فوب خلیج‌فارس بفروشیم. خب ماشین‌های منطقه صدی ۴ مصرف می‌کنند اما مصرف شما صدی ۸ است. خب شما بیا خودرو را به قیمت فوب خلیج‌فارس بفروش بعد بنزین را هم به همین قیمت بده. همۀ این مسائل را حل خواهم کرد. ضمانتم هم کارنامه‎‌ام است.

نامزدهای انتخاباتی در حال شرح دیدگاه‌ها خود در حوزه‌های مختلف هستند و یکی از مهم‌ترین حوزه با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود، اقتصاد است.

مسعود پزشکیان در میزگرد اقتصادی می‌گوید: هر تصمیمی برای بنزین بخواهیم بگیریم باید مردم قبلش توجیه شوند.

وی که این روزها به گفتن نمی‌دانم و متخصص نیستیم، شهره شده است، گفت: من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم بلکه کارشناسان می‌نشینند و نظر می‌دهند و هر تصمیمی بخواهند بگیرند باید به گونه‌ای باشد که مردم شرمنده خانواده‌شان نشود.

پزشکیان تاکید کرد: دیدگاه من دیدگاه کارشناسی است و اگر نسخه‌ای بدهم بی‌ربط گفتم چون کارشناس این امر نیستم.

وی ادامه داد: ما به این دلیل به نتیجه نرسیدیم که نقشه‌ای درست نکشیدیم تا جلو برویم. هر روز از خواب بلند شدیم و طرح جدید دادیم.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید