قیمت همستر کامبت چند دلار است؟

بدون دیدگاه
 

بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat)، یکی از داغ‌ترین بازی‌های ارز دیجیتال بوده که با بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر، در صدر ایردراپ‌های تلگرامی قرار دارد. اما این روزها همه کاربران منتظر قیمت‌گذاری همستر کمبات هستند تا ببینند قیمت همستر چقدر خواهد شد.

برنامه «همستر کامبت» اعلام کرد که کاربران این برنامه به بیش از ۱۳۰ میلیون نفر رسیده است و روزانه بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال مشغول بازی در این پلتفرم هستند.

پیش بینی‌های مختلفی در رابطه با قیمت سکه‌های بازی همستر وجود دارد؛ اما قیمت همستر کمبات در نهایت چقدر خواهد شد؟ آیا بازی همستر کمبات که این روزها به این شدت توجه جلب کرده است، واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد؟

بازی نات کوین موجی برای حوزه Tap to earn ایجاد کرد. به این منظور که کاربران می‌توانند تنها با کلیک کردن در بازی‌های بلاکچینی به کسب درآمد بپردازند. نات کوین اولین پروژه‌ای بود که این موج را آغاز کرد؛ اما پس از آن بازی‌های دیگری نیز ایجاد شدند.

اعلام تاریخ عرضه توکن HMSTR: همستربازها به پول نزدیک شدند

بعد از قیمت گذاری نات کوین و رشد قیمتی آن، شاهد هجوم کاربران به بازی همستر کمبات بودیم. بازی همستر کمبات امروزه بیشترین محبوبیت را در میان بازی‌های Tap to Earn دارد. همستر کمبات بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر دارد و کل دنیا را درگیر خود کرده است.

بازی همستر کمبات به این صورت است که کاربران می‌توانند با کلیک کردن، سکه جمع کنند. از طرفی روش‌های دیگر از جمله کد مورس همستر یا کمبو کارت‌های همستر نیز وجود دارد که پاداش بیشتر ارائه می‌دهد.

برخی همستر را با نات کوین مقایسه می‌کنند که البته ممکن است هیچوقت همستر به پول تبدیل نشود و باید مواظب بود اما قیمت نات کوین در ابتدای لیست شدن خود در صرافی‌ها ۰.۰۰۶۸ دلار اعلام شد.

نات کوین در نهایت توانست به رکورد قیمت ۰.۰۲ حدود ۱۰۰ تومان دلار برسد.

در هر صورت همستر بزرگ‌ترین کانال تلگرامی را با بیش از ۲۷ میلیون عضو دارد. به عبارت دیگر تعداد اعضای کانال تلگرامی همستر کامبت سه برابرِ تعداد اعضای کانال تلگرامی نات کوین است.

همین مساله پیش‌بینی قیمت ۳ هزار تومانی را شایعه می‌کند که اصلا نمی توان به آن استناد کرد چون شاید همستر کلا پول نشود.

علاوه بر این، بازی مذکور حدود ۱۷ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب و تقریباً ۶ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد که از نات کوین خیلی بیشتر است.

در این بین شایعاتی مبنی بر اینکه قیمت همستر کمبت بر این اساس به ازای هم ۱ میلیون توکن به ۳۱۴ دلار خواهد رسید نیز به گوش می‌رسد.

البته این پیش‌بینی در صورتی است که تعداد سکه‌های ماین شده ملاک ایردراپ همستر نباشند.

اخبارارز دیجیتالاقتصادفناوری
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید