دریافت نذر قربانی با کد دستوری زیر | گوشت رایگان دولت برای این خانوارها+ روشهای دریافت

قیمت گوشت
بدون دیدگاه
 

دریافت نذر قربانی با کد دستوری زیر | گوشت رایگان دولت برای این خانوارها+ روشهای دریافت
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران روش‌های مشارکت در پویش «نذر قربانی» به مناست عید سعید قربان را اعلام کرد.

از کمیته امداد، محمد دهرویه با قدردانی از کمک‌های بی‌منّت مردم نیکوکار در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان، افزود: به منظور کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده های نیازمند و نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی، کمیته امداد استان تهران آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال‌های گذشته برای توزیع میان نیازمندان دریافت کند.

وی با تشریح جزئیات پویش «نذر قربانی» تصریح کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در عید قربان اجرا می‌شود.

دهرویه ادامه داد: کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: همچنین سامانه تلفن گویا به شماره ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ نیز از دیگر روش های پرداخت نذورات قربانی است.

وی گفت: مردم نیکوکار، خیّران و همه افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان تهران در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار دهند.

دوشنبه ۲۸ خرداد ماه جای در ایران عید سعید قربان است.

جاسم محمدی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید سعید قربان، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با همکاری مرکز نیکوکاری سمت خدا(تهران) 3 هزار بسته گوشت نذری(بسته‌های یک و نیم کیلوگرم) تهیه و میان نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: هزینه تهیه این بسته‌های نذری 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد شده که با اولویت خانواده‌های پرجمعیت و ساکن مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداداستان با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان ادامه داد: شماره‌گیری کد دستوری #038*8877*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی 0412ـ 5003ـ9979ـ6037 برای واریز نذورات مردم استان در نظر گرفته شده است.

محمدی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های نذر قربانی در سراسر استان خاطرنشان کرد: همچنین در روز عید سعید قربان ١٩ اداره کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار و نوعدوست هستند.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید