چرا دژاگه به پرسپولیس و استقلال نرفت ؟

اشکان دژاگه
بدون دیدگاه
 

چرا دژاگه به پرسپولیس و استقلال نرفت ؟
اشکان دژاگه، هافبک محبوب و تکنیکی تیم ملی ایران سرانجام از فوتبال خداحافظی کرد. اما راز بزرگ او، عدم پیوستن به تیم‌های محبوب پایتخت، پرسپولیس و استقلال، همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. دژاگه در مصاحبه‌ای اختصاصی، پرده از این راز ناگفته برمی‌دارد و دلیلی را آشکار می‌کند که تاکنون هیچ‌کس از آن خبر نداشته است.
اشکان دژاگه یکی از نام‌های ماندگار در فوتبال ایران سرانجام کفش‌هایش را آویزان کرد. هافبک خلاق و تکنیکی که سابقه بازی در تیم‌های ملی ایران، فولاد، سپاهان، تراکتور و همچنین تیم‌های مطرحی در اروپا را در کارنامه دارد در سال‌های اخیر به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده بود.

حضور او در تیم‌های پرسپولیس و استقلال همواره از آرزوهای هواداران این دو تیم بود، اما این اتفاق به سرانجام نرسید و دژاگه بدون پوشیدن پیراهن این دو تیم راهی دنیای بازنشستگی شد.

دژاگه در مورد عدم انتقالش به این دو تیم، گفت: زیاد این شایعات بود اما فقط باید بگویم قسمت نشد. اولین حضورم برای تراکتور بود و خیلی هم افتخار می‌کنم که سه سال آنجا بودم. بالا پایین زیاد داشتیم اما سال‌های خوب هم داشتیم.

وی افزود: یکی دو سال نزدیک بود به استقلال بروم ولی نشد.

او در مورد علتش عنوان کرد: در فوتبال دلایل زیادی هست و خیلی چیزها باید راه درست خودش را برود که اتفاق بیفتد.

دژاگه درباره تجربه بازی در ایران گفت: سه سال برای تراکتور با هواداران خوبش بازی کردم که باعث افتخارم است و یک سال هم در فولاد بودم. کلا فکر کنم دوران فوتبال من به خیر گذشت!

حاشیه‌ها:

-برخی معتقدند که دژاگه به دلیل مسائل مالی حاضر به پیوستن به پرسپولیس و استقلال نشده است.

-عده‌ای دیگر بر این باورند که دژاگه به دلیل ترس از هواداران پرشور این دو تیم، از بازی در این تیم‌ها خودداری کرده است.

-دژاگه در دوران حضورش در فوتبال ایران، همواره مورد توجه رسانه‌ها بود و حاشیه‌های زیادی پیرامون او وجود داشت.

عدم تمایل دژاگه به بازی در تیم‌های پرطرفدار: این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای مدیران این دو تیم باشد. آنها باید برای جذب بازیکنان بزرگ، فقط به محبوبیت و بزرگی نام تیم خود تکیه نکنند و شرایط مالی و سایر فاکتورها را نیز در نظر بگیرند.

حاشیه‌های پیرامون فوتبال ایران: دژاگه در صحبت‌های خود به حاشیه‌های موجود در فوتبال ایران اشاره کرده است. این موضوع می‌تواند عاملی بازدارنده برای حضور بازیکنان بزرگ در فوتبال ایران باشد.

آینده فوتبال ایران: با خداحافظی دژاگه، یکی از ستاره‌های نامدار فوتبال ایران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این موضوع می‌تواند به عنوان هشداری برای مسئولان فوتبال ایران تلقی شود. آنها باید برای حفظ و پرورش استعدادهای جوان در کشور تلاش بیشتری کنند.

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید