یارانه معیشتی ویژه عید تا عید برای این خانوار ها؛ یک میلیون

بدون دیدگاه
 

یارانه معیشتی ویژه عید تا عید برای این خانوار ها؛ یک میلیون
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیرخم در این نهاد برپا شده و خیّران می توانند با کمک های مالی خود، این نهاد را در امدادرسانی به نیازمندان و خانواده های تحت پوشش یاری دهند.

پروین محمدپوری روز یکشنبه اظهارکرد: استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردم نوع دوست و خیّر این استان در جهت تامین بخشی از نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش از جمله اهداف این طرح است که در حدود ۱۰ روز به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند همچون سال های گذشته در عید قربان گوشت نذری و قربانی خود را جهت تحویل سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات بهزیستی در سراسر این استان تحویل دهند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: این نهاد در قالب اداره استانی، ادارات شهرستانی، پایگاه‌ها، شیرخوارگاه واقع در خیابان ورزش ارومیه و مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی در شهرک‌ ایثار نذرهای مردم شامل وجه نقد، قربانی یا گوشت قربانی را دریافت می کند.

محمدپوری اظهار کرد: افراد خیّر می توانند با استفاده از کارت بانکی خود و روش کارت به کارت در این کار سهیم باشند که شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۵۴۵۳۱۷۸‌ برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین کد دستوری #۵۹۰۰*۶۶۵۵* برای این منظور در نظر گرفته شده که یکی از ساده ترین راه های کمک به نیازمندان است.

بسته معیشتی ویژه عید قربان برای چه کسانی و در کدام شهرها توزیع می شود.

اخبار
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید