این 11 استقلالی در لیست نکونام ماندنی شدند

بدون دیدگاه
 

در حال حاضر ۱۳ بازیکن استقلال قراردادشان با این تیم تمام شده و احتمالا نصف بیشتر آنها جمع آبی‌پوشان را ترک می‌کنند.

استقلال هنوز در فصل نقل و انتقالات دست به کار ویژه‌ای نزده و جز توافق با محمدی هنوز با هیچ بازیکنی نتوانسته رسما توافق کند.

در حال حاضر از لیست سال گذشته استقلال ۱۳ بازیکن آزاد هستند و قراردادی با استقلال ندارند. از این جمع ۴ بازیکن مثل حردانی، چشمی، رضاوند و جلالی احتمالا در استقلال خواهند ماند و مورد تایید سرمربی استقلال خواهند بود. ۵ بازیکن مثل مهدی‌پور، رمضانی، میرزایی، حامدی‌فر و نیک‌نفس ماندن‌شان منوط به نظر سرمربی است و ۴ بازیکن یعنی بابایی، جعفر سلمانی، زواری و امیرعلی صادقی هم قطعا جدا خواهند شد.

در این میان محمدرضا خالدآبادی احتمالا سرباز می‌شود و کوین یامگا هم از لیست استقلال کنار گذاشته می‌شود که البته هر دو نفر البته با استقلال قرارداد دارند. اولی پس از اتمام سربازی به استقلال برمی‌گردد و دومی هم در صورت تایید پزشک ممکن است در لیست بماند. در غیر این صورت از لیست کنار می‌ماند.

منتظر محمد، بازیکن فعلی مس رفسنجان که به طور قرضی در این تیم حضور دارد، تا سال ۱۴۰۵ در عضویت استقلال است و به این تیم برخواهد گشت؛ مگر آنکه سرمربی فصل بعد وی را نخواهد.

همچنین باید اشاره کرد ۱۱ بازیکن دیگر امسال استقلال مثل حسینی، مرادمند، سهرابیان، سلیمی، محمدی، بلانکو، تورانیان، فخرالدینی، سیلوا، ماشاریپوف و سعیدی‌فر با استقلال قرارداد دارند و تنها در صورت عدم تمایل سرمربی از استقلال جدا می‌شوند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید