همستر کامبت لیست شد و قیمتش درآمد

بدون دیدگاه
 

همستر کامبت لیست شد و قیمتش درآمد
​ارز همستر کامبت در هفته قبل در بازار پیش از عرضه صرافی Gate.io لیست شده بود، امروز در بازار پیش از عرضه یک صرافی جدید لیست شد. با این حال قیمت HMSTR در این ۲ پلتفرم تفاوت زیادی با هم دارد.

همستر‌ کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین لیست شد.

آخرین قیمت معامله‌شده این ارز به ۰.۰۰۰۰۱ دلار رسید.

ارز همستر کامبت امروز ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) در بازار پیش از عرضه کوکوین لیست شد. آخرین قیمت معامله‌شده این ارز در حال حاضر به محدوده ۰.۰۰۰۰۱ دلار رسیده‌ است. البته باید توجه داشته باشیم که بازار پیش از عرضه نوسانات زیادی دارد و هر لحظه ممکن است قیمت HMSTR کاهش یا افزایش یابد.

تعداد بازیکنان این بازی تلگرامی در حال حاضر به بیش از ۱۵۸ میلیون نفر رسیده‌ است. با این حال هنوز مشخص نشده‌ است که چه مقدار از این بازیکنان ربات هستند و چه مقدار از آن‌ها واقعاً فعالیت می‌کنند. علاوه بر این همستر کامبت هنوز اطلاعات مربوط به ایردراپ احتمالی خود را منتشر نکرده است.

البته توسعه‌دهندگان همستر کامبت در روزهای قبل از دنبال‌کنندگان خود خواسته بودند تا هر چه زودتر کیف پولشان را به این بازی متصل کنند. شایان ذکر است که صرافی کوکوین پیش از این ۲ بار زمان لیست شدن همستر‌ کامبت را به تعویق انداخته بود.

گفتنی است که قیمت HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی Gate.io تا امروز صبح به ۰.۰۳ دلار می‌رسید. این مقدار خیلی بیشتر از قیمت آن در بازار پیش از عرضه کوکوین است.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید