واکنش عجیب استقلالی‌ ها به سرمربی جدید پرسپولیس!

1 دیدگاه
 

خبر انتخاب والتر ماتزاری به عنوان سرمربی باشگاه پرسپولیس، واکنش منفی هواداران استقلال را درپی داشت.

جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که والتر ماتزاری سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

پس از جدایی اوسمار نام‌های زیادی حول پرسپولیس شنیده شد حالا با توییتی که خبرنگار مطرح ایتالیایی منتشر کرده باید منتظر دیدن سرمربی سابق ناپولی روی نیمکت سرخ پوشان باشیم.

شنیدن این خبر توسط استقلالی‌ها که در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برند و مدت‌هاست درگیر دریافت مجوز جواد نکونام و بسته شدن هر چه زودتر لیست تیمشان هستند چندان خوشایند نبوده و در فضای مجازی واکنش منفی آن‌ها را درپی داشت.

بعضی از این نظرات را در اینجا آورده‌ایم:

محمد طه با انتشار تصویر زیر با پیش کشیدن افتخارات رایکوف، در پیامی برای هلدینگ بزرگ خلیج فارس نوشت: انتخاب و انتصاب سرمربی “معتبر و با دانش” خارجی که در تاریخ پر افتخار استقلال بیش از نیم قرن سابقه دارد کمترین خواسته هوادارانی است که بنا به پیشینه تاریخی به کمتر از فتح قله قاره کهن و کسب قهرمانی لیگ راضی نمیشوند. همانطور که میدانید پرویزخان خسروانی با انتخابی درست برای هدایت پر افتخار ترین تیم ایران، زمینه ساز قهرمانی تاریخی تاج در آسیا و دیگر عناوین شده و نامش تا ابد بر تارک فوتبال ایران میدرخشد.

ایشان با وجود پادشاهی و کسب افتخارات بیشمار تاج در فوتبال ایران تحت هدایت علی دانایی فرد طی دهه های ۲۰ تا ۴۰، رایکوف یوگسلاو را برگزید تا با تغییر نسل اهداف بزرگتری را دنبال کند. خواسته ما از شما نیز همین است. انتخاب مربی معتبر و با کارنامه قابل قبول خارجی میتواند نام شما را در تاریخ تاج ثبت کند. البته با احترام فراوان به گزینه‌های داخلی که سرمایه ارزشمند باشگاه هستند.

یک کانال تلگرامی استقلالی با انتقاد از عملکرد هلدینگ خلیج‌فارس نوشت: درویش تو کمتر از یه هفته با گزینه خارجی مدنظرش توافق کرد !

ما هم همچنان درگیر مجوز نکونامیم، هلدینگ داره با این زمان سوزی تیمو نابود میکنه، اگه امروز خبر قطع همکاری با نکونام نیومد دیگه به شخصه هیچ امیدی به هلدینگ ندارم.

سینا حسن مربی خارجی را به این شکل بیان کرد: مربی نامدار خارجی کمترین حسنی که داره اینه که جذب ستاره ها رو راحت تر میکنه و زمانی که تفکر مدیریتی دلسوز و مقتدری پشت تیم باشه دیگه خودش رو در قید و بند قانون مسخره سقف بودجه اسیر نمیکنه و برای خرید ستاره های داخلی و خارجی دست و دلش نمیلرزه، چیزی که استقلال تا حالا تجربش نکرده.

ارسلان نسبت به این خبر واکنش نشان داده و می‌گوید: تکلیف نیمکت رقیب با سطح بالاترین گزینه‌ی ممکن مشخص شد، ‌امیدوارم و شاید تلنگری باشه به مدیرانِ در خواب ‌استقلال⁩، ‌مربی تیم هم باید سریعتر مشخص بشه و هم کیفیت فنی قابل رقابتی با مربی فصل گذشته‌ی یکی از بزرگان کالچو داشته باشه!!!

 

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

1 دیدگاه. Leave new

  • سعید
    22/06/2024 03:25

    دوچرخه‌سواری پرافتخارترین تیم ایران …!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ با وجود پرسپولیس کبیر … چه شوخی بی نمکی 😛😛😛

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید