با یک کلیک 20 میلیون بگیرید | وام فوری آنلاین بدون ضامن و چک با اقساط 60 ماهه!

وام فوری
بدون دیدگاه
 

با یک کلیک 20 میلیون بگیرید | وام فوری آنلاین بدون ضامن و چک با اقساط 60 ماهه!
رای ثبت‌ نام وام ۲۰ میلیونی بانک آینده با سفته، بدون چک و ضامن هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و همه‌چیز به صورت کاملا آنلاین انجام میشود. در حال حاضر امکان دریافت ۲۰ میلیون تومان وام بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام بدون چک و ضامن و فقط با سفته ارائه می‌شود. می‌توانید قبل از تمام شدن فرصت ثبت‌نام، از طریق لینک زیر درخواست خود را رزرو کنید و وام ۲۰ میلیونی بانک آینده را دریافت نمایید.

طرح جدید وام فوری بانک آینده ویژه خرید کالا است و با همکاری لندو، بزرگترین سامانه خرید اقساطی فعال شده است. در این طرح همه افراد می‌توانند بدون چک و ضامن و به صورت کاملا آنلاین تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام خرید کالا بگیرند.
می‌توان گفت که این وام در حال حاضر راحت‌ترین وامی است که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود.

در طرح جدید بانک آینده و لندو،‌ مزایای مختلفی اعلام شده که بسیار قابل توجه است. مزایایی مثل:

● عدم نیاز به ارائه چک و ضامن

● دریافت وام خرید کالا فقط با ارائه سفته

● افزایش سقف وام تا ۲۰ میلیون تومان بدون هیچ محدودیتی

● امکان دریافت چند وام توسط هر فرد

● کمترین سود خرید اقساطی در بین سایر پلتفرم‌ها
● آنلاین بودن تمام مراحل دریافت وام، حتی افتتاح حساب بانک آینده

● امکان دریافت وام در تمام استان‌های کشور

● امکان خرید اقساطی از بیش از ۵۰۰ فروشگاه آنلاین معتبر با تنوع بالای محصولات و خدمات

کالاهای موجود در طرح خرید اقساطی

یکی از مزیت‌های مهم این طرح این است که محدودیتی در انتخاب و خرید کالا وجود ندارد. چون لندو با تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین همکاری می‌کند و افراد می‌توانند برای دریافت وام از بانک آینده و لندو، یکی از این فروشگاه‌ها را انتخاب کنند. تعداد و تنوع این فروشگاه‌ها هم به سرعت در حال افزایش است.

در این طرح می‌توان انواع کالاها مثل کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم ورزشی، لوازم خودرو، موتورسیکلت و … و همچنین انواع خدمات مثل بلیط سفر، رزرو هتل، بیمه، آموزش، هزینه‌های درمانی و … را به صورت اقساطی و بدون محدودیتی در برند یا مبلغ، تهیه کرد.

وام گرفتن چه مراحلی داره؟
ثبت درخواست وام و بارگذاری مدارک
خرید و امضای سفته الکترونیکی
امضای آنلاین قراردادها
دریافت وام و استفاده از آن

اعتبارسنجی چطور انجام می‌شود؟

برای انجام مرحله اعتبار سنجی شما ابتدا باید شماره موبایل و کدملی فرد متقاضی را وارد کنید. یک کد به شماره ثبت شده ارسال می‌شود، مجددا کد را در قسمت مربوطه وارد کنید و منتظر نتیجه گزارش بمانید. نتیجه گزارش اعتبارسنجی به همراه تحلیل وضعیت نمایش داده خواهد شد.

مراحل دریافت وام۲۰ میلیون تومانی خرید کالا

● مشخص کردن مبلغ درخواستی و فروشگاه مورد نظر در سایت لندو
● بررسی مدارک و اعتبارسنجی توسط بانک آینده و لندو

● مراجعه مامور ارسال به آدرس متقاضی برای دریافت امضا و کپی مدارک

● ارسال کد اعتبار لندو به متقاضی

● استفاده از کد اعتبار برای ثبت خرید کالا در سایت انتخابی

● پرداخت اقساط به صورت ماهانه در سایت لندو
ثبت‌نام وام بانک آینده

برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی بانک آینده و لندو فقط کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت لندو شوید و در بخش محاسبه اقساط، مبلغ مورد نیاز خود، نام فروشگاه و مدت بازپرداخت را انتخاب کرده و مبلغ ماهانه هر قسط را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه درخواست وام و ساخت حساب کاربری، درخواست شما ثبت خواهد شد و کافی است منتظر تأیید آن باشید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی، روی لینک زیر کلیک کنید.
مراحل دریافت وام بدون ضامن

برای دریافت وام بدون ضامن باید مراحل زیر را طی کنید:

مراجعه به www.ghesta.ir و ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در سایت قسطا
ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک
بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما میرسد
با توجه به نمره اعتباری شما، مشخص میشود که میتوانید با سفته وام دریافت کنید و یا با چک
سپس با اعلام کارشناسان قسطا، چک یا سفته را ارسال میکنید و همزمان قسطا کارت برای شما پست میشود

حداقل زمان دریافت وام فوری چقدر است؟

این روزها دریافت وام یکی از معضلات جدی است. ریشه این موضوع را می‌توان در طولانی بودن روند دریافت وام هم جست‌وجو کرد. وام فوری راه مناسبی برای افرادی است که زمان زیادی ندارند و نیاز فوری به پول دارند. بانک‌هایی که این نوع وام را پرداخت می‌کنند، در ۴۸ تا ۷۲ ساعت، مبلغ تسهیلات (در اصطلاح به آن می‌گویند: وام فوری یک ساعته!) را به حساب درخواست‌کنندگان واریز می‌کنند.

متقاضیان در صورت داشتن سپرده یا حتی بدون سپرده‌گذاری اما با داشتن ضامن یا سند ملک می‌توانند این وام را دریافت کنند.
۲ راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.

راه دیگر دریافت فوری وام، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می‌شود. افرادی وجود دارند که باوجود سپرده‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود، وام خود را به فروش می‌گذارند. این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، خطرهایی دارد و درخواست‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.

توصیه اینکه؛ اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات وام فوری با سفته یا وام بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان وام بگیرید، حتماً با فروشنده وام قرارداد محضری تنظیم کنید که فروشنده پس از دریافت وام و برداشتن مبلغ مورد توافق، بقیه مبلغ وام را به شما تحویل دهد. گرفتن چک یا سفته از فروشنده به‌عنوان ضمانت در زمان عقد قرارداد نیز ضروری و اطمینان‌بخش است.
توضیحاتی در خصوص وام فوری بانک‌ها و شرایط آن

همان‌طور که گفته شد وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان خود پرداخت می‌کنند. این وام تا سقف یک میلیارد تومان در برخی از بانک‌ها پرداخت می‌شود. اغلب بانک‌ها سود ۲۳ درصد برای وام‌های فوری تعیین کرده‌اند اما نرخ سود در بانک‌ها باهم متفاوت است.
حداکثر مبلغ وام فوری

وام فوری تا سقف یک میلیارد تومان در برخی از بانک‌ها پرداخت می‌شود. نرخ سود در بانک‌ها باهم متفاوت است که در جدول بالای صفحه می‌توانید تمام بانک‌های ارائه‌دهنده وام فوری را مشاهده و مقایسه کنید. مدت بازپرداخت وام فوری در بانک‌ها متفاوت و در بازه‌ی زمانی ۳۶، ۴۸ و حتی ۶۰ ماهه است.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید