ماتزاری چگونه از چنگ استقلال پرید؟/ گزینه ایتالیایی پرسپولیس به استقلال پیشکش شده بود! +سند

بدون دیدگاه
 

ماتزاری چگونه از چنگ استقلال پرید؟/ گزینه ایتالیایی پرسپولیس به استقلال پیشکش شده بود! +سند

ماتزاری چگونه از چنگ استقلال پرید؟/ گزینه ایتالیایی پرسپولیس به استقلال پیشکش شده بود! +سند

سندی به دست خبرورزشی رسیده که نشان می‌دهد استقلال یک هفته قبل از پرسپولیس فرصت مذاکره با والتر ماتزاری ایتالیایی را داشت.

در تمام آن روزهایی که هواداران استقلال تصور می‌کردند این باشگاه درحال مذاکره با گزینه‌های خارجی است تا در صورتی که جواد نکونام موفق به اخذ مجوز نشد، نیمکت استقلال خالی نماند، مدیران این باشگاه حتی زحمت مذاکره با ماتزاری را هم به خود ندادند اما حالا که این گزینه به پرسپولیس لینک شده، بدشان نمی‌آید در فضای مجازی خود را مشتاق مذاکره با گزینه ایتالیایی رقیب نشان بدهند.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که بحث حضور والتر ماتزاری روی نیمکت پرسپولیس همچنان مطرح است، استقلالی‌ها خیلی زودتر شانس مذاکره با سرمربی ایتالیایی را داشتند اما به شکل عجیبی دست رد به این موقعیت زدند!

ماجرا از این قرار است که یازده روز قبل (۱۰ ژوئن) والتر ماتزاری به سه باشگاه ایرانی معرفی شد که در کمال شگفتی نام پرسپولیس اصلا در میان گزینه‌ها نبود. یک ایجنت وطنی که حق مذاکره با باشگاه‌های داخلی را از وکیل ماتزاری اخذ کرده بود، شروع به برقراری ارتباط با مدیران تیم‌های فوق می‌کند. طبق سندی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرورزشی قرار گرفته و البته در فضای مجازی هم پخش شده، مدیربرنامه ایرانی ماتزاری را به سپاهان، فولاد و استقلال پیشنهاد می‌دهد. تیم اصفهانی که مشغول آماده سازی برای فینال جام حذفی بوده، هرگونه تغییر احتمالی روی نیمکت را به بعد از این مسابقه موکول می‌کند و اهوازی‌ها هم که درگیر تحولات مدیریتی بودند.

در این شرایط استقلال بهترین گزینه ممکن بود که پس از اتمام فصل پایین‌تر از رقیب دیرینه، با ورود یک مربی صاحب سبک که سال گذشته روی نیمکت ناپولی نشسته بود، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کند. اما مدیران باشگاه حتی حاضر به مذاکره با مدیربرنامه ایرانی ماتزاری نشدند و طوری برخورد کردند که نیازی به تغییر روی نیمکت تیمشان وجود ندارد! درست در همان روزهایی که هوادار تصور می‌کرد باشگاه استقلال به موازات تلاش برای حل مشکل نکونام، سرگرم مذاکره با گزینه‌های مطرح خارجی است، مدیران باشگاه حتی احتمال جذب مربی سرشناس ایتالیایی را بررسی هم نکردند. پس از یک هفته که اعتبار «اجازه نامه» باطل می‌شود، یک ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس متوجه در دسترس بودن سرمربی بزرگ ایتالیایی می‌شود و این بار انحصارا از وکیل او برای مذاکره با باشگاه قهرمان ایران اجازه کتبی می‌گیرد. «مندیتی» که مدیربرنامه ایرانی از وکیل ماتزاری گرفته بود، اعتبارش ۱۷ ژوئن به پایان رسید و درست از همان تاریخ مدیر برنامه ماشاریپوف و اورونوف دست به کار شد تا ماتزاری را به پرسپولیس وصل کند.

حالا که پرسپولیس درحال مذاکرات فشرده با ماتزاری است، یادآوری این موضوع که سرمربی سابق واتفورد، ناپولی و اینتر به استقلال نزدیک بوده قطعا خبری نیست که خوشایند هواداران آبی باشد. آنها درحالی در فضای مجازی به شدت نسبت به خبر ادامه همکاری با جواد نکونام موضع گرفته‌اند که این شانس را داشتند که باشگاه مورد علاقه‌شان با یک گزینه بزرگ حداقل مذاکره کند اما مدیران فعلی باشگاه این موقعیت طلایی را پس زدند تا رقیب دیرینه وارد عمل شود و ماتزاری از چنگ استقلال بپرد.

 

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید