وام فوری با اقساط انتخابی شما | وام فوری 300 میلیونی با آپشن های طلایی + جزئیات

بدون دیدگاه
 

وام فوری با اقساط انتخابی شما | وام فوری 300 میلیونی با آپشن های طلایی + جزئیات
بانک ایران زمین، در راستای تنوع خدمات خود به مشتریان، اصل مهمی را در نظر گرفته است و آن قدرت انتخاب مشتری است.

ممکن است شما برای دریافت یک وام فوری بانکی نیازهای مختلفی داشته باشید. علاوه بر این نیازها، ممکن است برای دریافت یک وام بانکی شرایط خاص خود را داشته باشید.

مثلا بخشی از بودجه مالی برای خرید خودرو را در اختیار دارید و برای تامین بخش دیگری از بودجه خرید، می‌خواهید وام دریافت کنید.

یا در مثالی دیگر، می‌خواهید وام را به صورت کوتاه‌مدت یا بلند مدت تسویه کنید و سود بانکی را براساس شرایط خود محاسبه و انتخاب کنید.
برهمین اساس، بانک ایران زمین، پس از طرح انتخاب، این بار در طرح انتخاب پلاس بازهم قدرت انتخات را به شما داده است.

این طرح شرایط متنوعی را برای مشتریان بانک ایران زمین مهیا کرده که مهم‌ترین آنها به شرح زیر است.
شرایط دریافت وام بانکی بانک ایران زمین:

مدت اجرای طرح: یک سال

نوع عقد: مبادله‌ای

موضوع تسهیلات: رفع احتیاجات ضروری (کمک هزینه ودیعه مسکن، کمک هزینه تحصیل، تهیه جهیزیه)

نرخ سود تسهیلات: ۱۸درصد سالیانه (مطابق با مصوبه بانک مرکزی)

سقف مبلغ تسهیلات: حداکثر ۳ میلیارد ریال

حداقل مبلغ افتتاح حساب: ۱۰ میلیون ریال

حداقل مدت رسوب سپرده جهت محاسبه میانگین مانده سپرده: ۳ ماه

مشخصات سپرده ویژه طرح:

نوع سپرده: سپرده کوتاه مدت با نرخ ۱درصد (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح)

امکان واریز و برداشت وجود دارد.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.

لـله‌گانی در پاسخ به این سوال که آیا علت عدم افزایش سقف وام عدم توانمندی بازنشسته‌ها در پرداخت اقساط آن است، اظهار داشت: موضوع پرداخت اقساط نیست، در بحث افزایش سقف وام بازنشسته‌ها موضوع این بوده که سقف منابع قرض‌الحسنه بسیار محدود است و قانون هم تاکید کرده که این وام قرض‌الحسنه بیشتر به فرزندآوری و ازدواج اختصاص پیدا کند و منابع قرض‌الحسنه هم عمده به این دو مقوله تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: بانک رفاه را از اولویت برای ارائه وام به این دو موضوع فرزندآوری و ازدواج خارج نکردند و در کنار تکالیف بانک رفاه برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و سایر تکالیف سهمی هم برای وام به بازنشسته‌ها تعیین شده است.

مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد: وام ۳۰ میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا ۳ سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام فوری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.
شرایط دریافت وام فوری شایان متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می باشد.

مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

متقاضی وام می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برطرف نمودن نیازهای خرد و روزمره بانوان خدمتی نو با عنوان اندوخته بانوان مهر ایران ارائه کرده است.

بانوان متقاضی این وام فوری، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید