وام قرض الحسنه با تحویل فوری برای این افراد | وام قرض الحسنه 700 میلیونی بدون نیاز به ضامن

بدون دیدگاه
 

وام قرض الحسنه با تحویل فوری برای این افراد | وام قرض الحسنه 700 میلیونی بدون نیاز به ضامن
مدیر عامل اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد که سقف تسهیلات ودیعه مسکن برای سرپرستان خانوار به دو برابر افزایش یافته است. طی دو سال گذشته، بیش از پنج هزار و ۹۸۳ درخواست تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اعلام کرد که افرادی که شرایط لازم را دارند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن، اقدام به دریافت وام مسکن نمایند.

وی افزود: بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند.

حسینی ادامه داد: افراد معرفی شده می توانند با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۲۳ هزار و ۵۵۰ نفر متقاضی این تسهیلات بوده اند، گفت: از این تعداد تا کنون به پنج هزار و ۹۸۳ متقاضی تسهیلات واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: شهرک پرنیان با ظرفیت ۳۰ هزار زمین مسکونی در چهار فاز طراحی شده است که عملیات اجرایی فاز نخست آن از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و آماده‌سازی فازهای دوم، سوم و چهارم آن نیز از ابتدای امسال به‌تدریج در حال انجام است.

حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: در شهرک پرنیان ساخت‌های واحدهای مسکونی به‌صورت ویلایی و حیاط‌دار بر مبنای معماری اسلامی و ایرانی طراحی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: این شهرک در محدوده ۲۱ کیلومتری قم و در دشتی مسطح مقابل روستای قله چم و امامزاده عبدالله واقع شده است.

زنجیرانی فراهانی خاطرنشان کرد: دمای هوا در منطقه شهرک پرنیان همواره چند درجه از هوای شهر قم خنک‌تر است و شبکه‌ها و خطوط اصلی زیربنایی در مجاورت آن توسعه پیدا کرده که تکمیل زیرساخت‌های آن را تسریع می‌کند.

وی ادامه داد: هم اینک عملیات آماده‌سازی چهار هزار واحد مسکونی به همراه واگذاری ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در آن در حال انجام است.

زنجیرانی فراهانی با اشاره به نهایی‌شدن واگذاری انفرادی ۵۰۰ قطعه زمین، تصریح کرد: متراژ زمین‌های مسکونی سایت پرنیان قم ۳۰۰ مترمربع است که ۸۰ تا ۱۰۰ متر از آن بنای ساختمان و بقیه به حیاط و سایر کاربری‌ها اختصاص‌یافته است.

گفتنی است ۸۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان قم واجد شرایط خانه‌دارشدن هستند که هم اینک عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی برای ۷۱ هزار نفر در ۱۳ سایت نهضت ملی مسکن استان، در حال انجام است.‌

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید