تخصیص وام به این گروه از افراد کلید خورد/ متقاضیان دریافت بخوانند

بدون دیدگاه
 

تخصیص وام به این گروه از افراد کلید خورد/ متقاضیان دریافت بخوانند
اقتصادنیوز:‌ معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: امسال ۱۵۰ میلیارد تومان سهمیه اعتباری برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی البرز در نظر گرفته شده که پرداخت آن از ابتدای سال آغاز شده است. ابراهیم شادمهر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی با پنج اداره کل همکار هستیم که شامل میراث فرهنگی، اداره کل صمت، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و اداره کل ارشاد هستند.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی البرز در راه اندازی این مرکز نقش به سزایی داشته، اظهار کرد: طبق هدف گذاری انجام شده، با شروع به کار این مرکز ۵۲ هزار کسب و کار خانگی پالایش شدند که ماحصل آن به فعالیت چندین پیشران در حوزه فرش، کشاورزی، صنعت و … منتج شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تسهیلاتی که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به متقاضیان حوزه مشاغل خانگی پرداخت کرده، توضیح داد: طی این مدت بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به چهار هزار نفر جامعه هدف پرداخت شده است.

وی توضیح داد: این تسهیلات به صورت مبالغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بوده که ۸۰ درصد کسانی که موفق به دریافت آن شده‌اند، زنان سرپرست خانوار بوده‌اند.

شادمهر تصریح کرد: عمده ترین رشته در حوزه مشاغل خانگی فرش و پس از آن پوشاک و بعد از آن صنایع دست آفرین حوزه میراث فرهنگی است.

این مسئول اضافه کرد: امسال ۱۵۰ میلیارد تومان سهمیه اعتباری برای پرداخت تسهیلات برای البرز در نظر گرفته شده که پرداخت آن از ابتدای سال آغاز شده است.

وی ابراز کرد: خوشبختانه سرعت صدور مجوز مشاغل خانگی در البرز به شدت بالا رفته و از سال ۴۰۰ مورد به حدود هزار مجوز رسیده است که این امر نقش به سزایی در تحقق شعار امسال خواهد داشت.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید