کارت های بازی همستر کامبت امروز یکشنبه ۳ تیر / جایزه ۵ میلیونی بگیرید

1 دیدگاه
 

کارت های بازی همستر کامبت امروز یکشنبه ۳ تیر / جایزه ۵ میلیونی بگیرید

کارت همستر «Daily combo» یا کومبو روزانه، بخشی در بازی همستر کامبت است که در ازای پیدا کردن سه کارت ویژه در هر روز، ۵ میلیون سکه به بازیکنان پاداش می‌دهد. توجه داشته باشید که این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials قرار گرفته باشند.
سه کارت بازی همستر – کومبو روزانه – یک شنبه سوم تیر 1403 هم مشخص شد. مخاطبان بازی همستر کامبت می توانند با استفاده از این کارت های بازی، 5.000.000 میلیون سکه جایزه دریافت کنند.

دیلی کومبو همستر (Daily Combo)، جزئی از بازی است که به بازی کنندگانی که سه کارت آن روز را پیدا کنند، 5000000 میلیون سکه پاداش می‌دهد.

کارکرد کارت های بازی همستر کامبت چیست؟ کارت‌های دیلی کامبو موقتی هستند و فقط برای ۲۴ ساعت فعال می‌مانند و برای روز بعد تغییر خواهند کرد. هر کارت کمبو، شامل سه کارت عادی است که با فعال کردن آن، سود ساعتی شما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. آنها به‌صورت سه علامت سؤال کنار هم نمایش داده می‌شوند. در این قسمت باید سه کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کنید. با پیدا کردن ۳ کارت کامبو هم می‌توانید یک مرحله سطح خود را ارتقا دهید و هم ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه (توکن) جایزه بگیرید.

سه کارت بازی همستر کامبت (کامبو) امروز یک شنبه 3 تیر ماه :

کارت های بازی همستر کامبت امروز یکشنبه ۳ تیر / جایزه ۵ میلیونی بگیرید

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید