جدول قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳/ قیمت افزایشی شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازار طلا و ارز امروز در حالی شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است که معامله گران معتقدند این روند صعودی چندان امیدوارکننده نیست و بیشتر از هیجانات بازار نشات گرفته است.

امروز قیمت طلا در بازار رشد را تجربه کرده است و به ۲,۳۲۵ (دو هزار و سیصد و بیست و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا در معاملات بازار افزایش را تجربه کرد.

قیمت ‌یک گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۳,۴۱۱,۹۸۰ تومان است . درحالی که دیروز قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار ۳,۳۶۳,۰۴۰ تومان بوده است.

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۲۵ (دو هزار و سیصد و بیست و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۳۲۵ ۳.۰۰ ۰.۱۲ ۰۷:۵۹
۲,۳۲۲ ۱.۰۰ ۰.۰۴ روز قبل
۲,۳۲۱ -۴۱.۰۰ -۱.۷۷ ۲ روز پیش

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار امروز

با این همه قیمت ها در بازار رسمی و غیررسمی امروز چه نوسانی را ثبت کردند؟ به گزارش اقتصادنیوز، امروز در بازار ارز تهران دلار در کانال ۵۹ هزار تومان پیشروی کرد و دلار هرات هم که روز را با نرخ ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان،‌ بازگشایی کرده بود،‌ در نیمه دوم معاملات با سرعت زیاد پیشروی کرد و ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات که این روزها در دامنه محدود نوسان داده است، معاملات امروز را با نرخ ۱۶۲۱۰ تومان آغاز کرد و در لحظه نگارش این گزارش ۱۰۰ تومان گران شد و به ۱۶۳۱۰ تومان رسید. این در حالیست که در بازار رسمی قیمت دلار و درهم امروز تغییری را تجربه نکرده بود و ثابت ماند. براساس اعلام مرکز مبادله ایران دلار امروز هم ۴۶۰۰۱ تومان قیمت خورد و حواله دلار هم ۴۲۹۵۲ تومان نرخ گذاری شد. یورو مبادله ای هم امروز در بازار پایین آمد و به ۴۹۲۰۶ تومان رسید و حواله یورو هم در جریان معاملات ۴۵۹۴۴ تومان معامله شد. امروز همچنین درهم امارات در مرکز مبادله ۱۲۵۲۶ تومان نرخ گذاری شد و حواله درهم هم ۱۱۶۹۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

قیمت طلا و سکه

بازار طلا و سکه هم امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه بود و براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر،‌ هر سکه امامی رشد ۴۵۰ هزار تومانی را تجربه کرد و ۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم سه میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته رشد ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومانی داشته است.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید