بیرانوند برود اما فقط یک سوال از او دارم!/ بهترین گزینه ایرانی برای هدایت پرسپولیس فقط یک نفر است

بدون دیدگاه
 

سرمربی جدید پرسپولیس بعد از گذشت چند هفته از پایان لیگ و جدایی اوسمار ویرا هنوز انتخاب شده و همین موضوع به دغدغه هواداران و پیشکسوتان این تیم تبدیل شده است. از طرف دیگر برخی از ستاره‌های پرسپولیس ساز جدایی کوک کرده‌اند که در این وضعیت مشکلات سرخ‌پوشان را دو چندان کرده اما ضیا عربشاهی نظر متفاوتی نسبت به این حاشیه‌ها دارد.  

گزیده صحبت‌های عربشاهی با میزان درخصوص درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس و ناراضی بودن چند بازیکن را در زیر بخوانید:

  • {بهترین گزینه خارجی برای هدایت پرسپولیس} اسکوچیچ چون روی بازیکنان ایرانی و رقابت‌های لیگ برتر شناخت خوبی داشت بهترین گزینه بود اما متأسفانه زمانی که در ایران حضور داشت با او بدرفتاری کردند و حق دارد برنگردد.
  • {آوردن ماتزاری} می‌خواهند ماتزاری را به ایران بیاورند و به باشگاه بچسبانند که هزینه هنگفتی بابت آن به جیبشان برود. مربی که هیچ شناختی روی لیگ ایران و کیفیت بازیکنان ایران ندارد چگونه می‌خواهد موفق شود. متأسفانه مدیران فوتبالی ما به دنبال برخی دلالان هستند. اگر ماتزاری بیاید، پرسپولیس متزلزل می‌شود و هواداران صدایشان در خواهد آمد. 
  • {بهترین گزینه داخلی برای هدایت پرسپولیس} اگر می‌خواهند مربی ایرانی بیاورند امیدوارم تارتار را نیاورند، زیرا او قطعاً در پرسپولیس آسیب خواهد دید. بهترین گزینه ایرانی در این مقطع فقط و فقط علی دایی است. او اگر به پرسپولیس بیاید به کسی باج نخواهد داد و تیم را به خوبی مدیریت خواهد کرد.
  • {استفاده مربی‌های دهه ۶۰} چرا از مربی‌های دهه ۶۰ استفاده نمی‌کنند؟ من بهترین مدرک‌های فوتبالی دنیا را دارم و اکنون تیم ندارم، اما در سوی دیگر کسانی هستند که بدون هیچ مدرکی در لیگ برتر تیم دارند. اگر در گذشته می‌دانستم که اگر به دورتموند نروم و به خاطر عشق به پیراهن پرسپولیس در ایران بمانم و قید ۲ میلیون دلار را بزنم قطعاً این کار را نمی‌کردم.
  • {جدایی بیرانوند} برخی لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را ندارند، پوشیدن لباس قرمز عشقی می‌خواهد که بیرانوند متاسفانه نداشت. در فصول گذشته نیز شاهد چنین حرکت‌های دور از معرفتی از بیرانوند بودیم. بیرانوند اگر دوست دارد می‌تواند برود، اما سوالی که از او دارم این است که در سه چهار بازی آخری که انجام داد چه عملکرد مثبتی داشت؟ یک جوان را جای بیرانوند در درون دروازه تیم ملی می‌گذاشتیم حداقل آن گل‌ها را نمی‌خورد!
  • {جدای ترابی} درباره رفتن ترابی وجود داشت و باید بگویم که این چیزها باعث نمی‌شود پرسپولیس زمین بخورد و همچنان برای قهرمانی خواهیم جنگید شماها بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید.
  • {نقل و انتقالات} بازیکنانی در کیفیت اورونوف و عبدالکریم حسن می‌خواهیم نه امثال نبیل باهویی.

بیشتر بخوانید: دومین ستاره هم از پرسپولیس جدا شد/ مهدی ترابی به تراکتور پیوست

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید