دهک چندم هستیم؟/استعلام دهک خانوار با کد دستوری

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از جارنیوز نحوه مشاهده دهک بندی یارانه با کد ملی ۱۴۰۳ را بیان کردیم. بنابراین اکنون به راحتی می توانید دهک درآمدی خود را از طریق سایت مردمی سازی یارانه ها برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

دهک چندم هستیم؟/استعلام دهک خانوار با کد دستوری

استعلام دهک خانوار با کد دستوری
در بخش ابتدایی این گزارش از اندیشه معاصر، نحوه مشاهده دهک بندی یارانه با کد ملی ۱۴۰۳ را بیان کردیم. بنابراین اکنون به راحتی می توانید دهک درآمدی خود را از طریق سایت مردمی سازی یارانه ها مشاهده نمایید. اما علاوه بر این، امکان استعلام وضعیت دهک بندی با استفاده از کد دستوری هم فراهم است. این شیوه یکی از ساده ترین روش های مشاهده دهک درآمدی می باشد که نیاز به اینترنت هم ندارد.

بدین منظور تنها کد ملی سرپرست خانوار نیاز بوده و البته باید به شماره تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست، دسترسی داشته باشید. همان طور که هنگام استفاده از سایت استعلام دهک خانوار هم کد ملی و شماره تلفن مورد نیاز است. جهت استفاده از کد دستوری، باید فرمت #کدملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را در گوشی موبایل سرپرست شماره گیری نمایید. پس از شماره گیری کد دستوری فوق، پیامکی بر روی گوشی موبایل تان ارسال شده و دهک درآمدی خانوارتان مشخص خواهد شد.

تعیین دهک

دهک چندم هستیم؟/استعلام دهک خانوار با کد دستوری

سایت استعلام دهک خانوار

با توجه به تاثیر دهک بندی درآمدی در مبلغ یارانه افراد، بسیاری از مشمولین در پی مشاهده دهک درآمدی خود هستند. همان گونه که اشاره کردیم، امکان استعلام دهک خانوار با کد ملی ۱۴۰۳ به صورت آنلاین و از طریق سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها فراهم شده است.

از این رو متقاضیان با مراجعه به این سایت، می توانند آخرین وضعیت دهک بندی خود را مشاهده کنند. جهت این امر باید آدرس اینترنتی سامانه حمایت یعنی hemayat.mcls.gov.ir را در مرورگر خود قرار داده و سرچ کنید. در بخش ابتدایی مطلب نحوه ورود به سایت استعلام دهک خانوار و مشاهده وضعیت دهک بندی از طریق آن را به صورت کامل توضیح دادیم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید